$under the same SKY...

Yoo! ^^
Soon there will be the Paris Manga event!
18 and 19 september!
My friend is going to cosplay Akiko-chan from Kamen Rider W here
She'll have a team with a Philip and a Shoutarou too
I look forward to it (^∇^)
I wonder what should I do too~
I don't think there's any Kamen Rider cosplay that suits me Y(>_<、)Y

よぉー
もうすぐParis Mangaいるよ o(〃^▽^〃)o
ちょっとイベントみたい
コミケトみたいね
ちょっとだけ
18と19九月
僕の友達は仮面ライダWなcosplayをする
楽しみだな (≡^∇^≡)
僕もどうしょかな
仮面ライダなcosplayも見つけてないんだし
もうー
どうしょかなー (`×´)
さぁー

まぁ じゃな! バイバイ
Well see you~
Bye bye ^-^

$under the same SKY...
Photo : After hanging out in Paris with Angel ^^
写真 Angelと散歩の次 (家にいる)

今はこの歌を聞いてる/Listening to : Double Action Strike form
気分/Mood : まーまかな (So so~)