Kylie Jenner and Stormi Webster photos

 

ハッピーバースデー!

ザモースト金持ちチャイルド、ストーミーーーーー!笑

 

2月1日はカイリー・ジェンナーとトラビス・スコットの愛娘、ストーミー・ウェブスター3歳のお誕生日でございやす!

 

カーダシアン家がこぞってリゾート水着写真あげまくってとると思ったらストーミーのバースデー旅行中でした。

はい、裏山〜。笑

 

"thank you God for sending this little soul to me. crying today because i can't stop the time."

 

”神様ストーミーをわたしにくれてありがとう。泣けてくるう〜、だって時間止められへんねんもん!”

 

"watching you experience everything for the very first time has been the best part of these last few years. but on the other side i'm excited to watch you grow into the most special girl i know you will be and all the amazing things i know you will do. happy birthday to my baby forever!!!!" 

 

"ストーミーが生まれてから、いろんな新しいこと経験していくのを見届けるのが一番の幸せやったけど、これからもっともっと成長してスペシャルで最高な女の子になっていくこと楽しみにしとる!ハッピーバースデーストーミー!”

 

と、カイリー・ビリオネア・ジェンナー様からのお言葉。

 

はい、いやもちろん、生まれた時から勝ち組ですストーミーは!笑

最高に羨ましいがきんちょ!!!