Pole Theatre Japan 2017の動画がアップされました! | 福岡で活動中☆彡pole dancer WILD CATのあれこれ。

Pole Theatre Japan 2017の動画がアップされました!

ポールシアタージャパンの動画があがりました!!ドラマ部門はストーリー文を事前に提出できますので先にそちらにもお目を通し下さいませ♪

Pole Theatre Japan 2017 Professional Pole Drama Winner!! 
Kiyoko Okamoto (WILD CAT)

A new family was born, to a busy lively house Smith.
However, her older sister, Emily, can not get full of love from her mom because of the baby, so she is jealous to the baby. Emily is always thought in her heart... "Mom is always thinking about Baby Baby Baby!! NOT ME!!!!"

Suddenly A mysterious friend will appear in front of such a older sister Emily!!
What will this story going??


新しい家族が生まれて、にぎやかなスミス家
でも、お姉ちゃんのエミリーちゃんは、お母さんを独り占め出来なくてちょっと焼きもち
そんなお姉ちゃんの前に不思議なお友達があらわれます!


続いてコメディカテゴリー
Pole Theatre Japan 2017 Professional Pole Comedy category
Kiyoko Okamoto (WILD CAT)

You have to watch this video after watching my DRAMA video so that you can enjoy more than just watching only this one!!
先にドラマ部門の演技を観てからコメディ部門をお楽しみください♪
実際の演技順もそうでしたので、ドラマ→コメディの順に観た方が、何倍もお楽しみいただけると思います!



POLE THEATRE JAPAN2017 Professional Pole Comedy Category Kiyoko Okamoto (WILD CAT) from POLE JAPAN on Vimeo.



いやーーしかしわかっちゃいたが、コメディは毎度の如くポールの演技時間がなさすぎるwww
お笑いしかしとらんw




2作品ともご覧いただきありがとうございました!!
自由気ままにやれるポールシアターは大変だけどとっても楽しい大会です!
私皆勤賞www



WILD CAT