サワー種 フランスパン 成功!!!! | Carving GREEN ソープカービング教室

Carving GREEN ソープカービング教室

カービング教室 横浜・逗子・鎌倉・三浦からも車でおいでいただけるカービングスクールです。フルーツカービングもご指導いたします。

Carving GREEN

ホームページ

I've got it finally.

I could make a good baguette today!!
 

While Eileen is in Japan, I wanted to master it, so I'm relieved.

And she brought to me the seasoning and cooking staff we used for a dish so far today.
Even butter, cheese and beer.
 

And ZUBUROKKA I l love very much.
The bottle is diffarent from Japanese one.
 

So I feel special gift.
And Submarine staff cap,

And your childrend photos!!

I remenber  all of you

The next lesson  date had been decided  on a convenient day but when we could not decide,

" We'll see!"
That is our Password.


So, today,I  thought  in my mind.

" We'll see!"

I'll also open window shutters  tomorrow,
even hurt.

Thanks a lot.

Good night in Japan today.

YOKO

今日は、本当に美味しいサワー種フランスパンが焼けました。
エイリーンが日本にいる間にどうしてもマスターしておきたかったので、ホッとしています。

今日は、忙しい中、エイリーンがたくさんの食材を持ってきてくれました。
今まで使った調味料や食材。
日本では手に入らないものあります。
サブマリンのロゴ入りキャップと、大好きなウォッカのズブロッカもいただきました。
ボトルが日本で売っているものと違うので特別なものに思えてしまいます。

そしてお子さんたちの写真をわざわざ額に入れてプレゼントしてくれました。

ずっと、思い出すことでしょう。


次のレッスンの日にちが決まらない時の合言葉は

”We will see!”

そして、お互いが自然と連絡し合い、レッスンは続いてきました。

今日は声に出さずに、心の中で思いました。

”We will see!”

明日も、引っ越しの準備を見るのは辛いけど、雨戸をあけます。

いろいろありがとうございます。

今日も、良い夢を残り少ない日本で。

おやすみなさい。

YOKO

今日もカービンググリーン YOKOのブログを読んでくださりありがとうございます。


Carving GREEN

ホームページ