2021年7月にリリースされたアルバム "LA Doesn't Miss Me" の収録曲 "LA Doesn't Miss Me" 飛び出すハート飛び出すハート

 

 

 

゚・*:.。..。.:+・゚゚・*:.。..。.:+・゚

 

 

 

[1番]

I really used to like spending my days at the beach

昔はよくビーチで日々を過ごすのが好きだった

Somethin bout Santa Monica was home to me

サンタモニカの何かが自分にとっての故郷だった

Felt god it was good for my soul

自分の魂に良いもののように感じた

Now the water and the people they all feel cold

今は水も人もすべてが冷たく感じる

From what I posted it looked like I had a lot of good friends

私の投稿からは、良い友達が多いように見えるけど

I got tired of faking it to try and fit in

自分を偽って馴染もうとするのはもう疲れた

It's all about who's dropping your name

一番重要なのは、あなたの名前を出すのが誰かということ

Everyone's living with the fear of being replaced

誰もが自分の代わりが出てくることに怯えながら暮らしてる

 

 

[サビ] ✼••┈┈┈┈••✼••┈┈┈┈••✼

I don't get the same buzz driving down the PCH

PCHを運転してもそこまでワクワクしないし

(PCH: パシフィック・コースト・ハイウェイ)

Watching the sunset doesn't do anything

夕焼けを見ても感動しない

Cause I know I'll hit traffic on the way home

帰り道で渋滞に巻き込まれるってわかってるから

Probably cry in my car alone

車の中、一人で泣くかも

All the people who said they would always be there

いつだってそばにいると言った人は全員

Found out I was moving

私が引っ越すとわかったら

And now it's like they don't care

今はもう私のことなんかどうでもいいみたい

Thank God I'm starting to love Tennessee

神様ありがとう 私はテネシーが好きになってきた

Cause LA doesn't miss me

だってLAは私がいなくても平気みたいだから

✼••┈┈┈┈••✼••┈┈┈┈••✼

 

 

[2番]

Feels like my heart's been broken

大好きな男の子から

By a boy that I love

なんだか失恋したような気分

No matter what I change

自分の何を変えても

I'm never good enough

いつだって力不足な気がする

Taught me a lot about myself

(LAは)自分についてたくさんのことを教えてくれたけど

But the City of Angels feels more like hell

「天使の街」は地獄みたいな場所

Don't get me wrong I love looking at the Hollywood sign

誤解しないでね ハリウッドサインを見るのは大好きだし

And there's not much better than Malibu nights

マリブで過ごす夜より良いものなんて存在しない

But Nashville feels more like home

でもナッシュビルの方が自分の故郷のような気がする

Haven't lived there long but I already know

長く住んではいないけど、もうわかっている

 

 

[サビ] ✼••┈┈┈┈••✼••┈┈┈┈••✼

I don't get the same buzz driving down the PCH

PCHを運転してもそこまでワクワクしないし

Watching the sunset doesn't do anything

夕焼けを見ても感動しない

Cause I know I'll hit traffic on the way home

帰り道で渋滞に巻き込まれるってわかってるから

Probably cry in my car alone

車の中、一人で泣くかも

All the people who said they would always be there

いつだってそばにいると言った人は全員

Found out I was moving

私が引っ越すとわかったら

And now it's like they don't care

今はもう私のことなんかどうでもいいみたい

Thank God I'm starting to love Tennessee

神様ありがとう 私はテネシーが好きになってきた

Cause LA doesn't miss me

だってLAは私がいなくても平気みたいだから

✼••┈┈┈┈••✼••┈┈┈┈••✼

 

 

It's a beautiful place

美しい場所

I just kinda grew up and grew away

ただ、私が成長して疎遠になっただけ

I'll always love LA

LAのことはこれからもずっと好き

I just know I'm not supposed to stay

だけど、私がいるべき場所ではない

 

 

[サビ] ✼••┈┈┈┈••✼••┈┈┈┈••✼

I don't get the same buzz driving down the PCH

PCHを運転してもそこまでワクワクしないし

Watching the sunset doesn't do anything

夕焼けを見ても感動しない

Cause I know I'll hit traffic on the way home

帰り道で渋滞に巻き込まれるってわかってるから

Probably cry in my car alone

車の中、一人で泣くかも

All the people who said they would always be there

いつだってそばにいると言った人は全員

Found out I was moving

私が引っ越すとわかったら

And now it's like they don't care

今はもう私のことなんかどうでもいいみたい

Thank God I'm starting to love Tennessee

神様ありがとう 私はテネシーが好きになってきた

✼••┈┈┈┈••✼••┈┈┈┈••✼

 

 

Yeah thank God I'm starting to love Tennessee

神様ありがとう 私はテネシーが好きになってきた

Cause LA doesn't miss me

だってLAは私がいなくても平気みたいだから

Yeah LA doesn't miss me

LAは私がいなくても平気みたい

LA doesn't miss me

LAは私がいなくても平気みたい

 

 

 

゚・*:.。..。.:+・゚゚・*:.。..。.:+・゚

 

 

 

ここまで読んでいただき、ありがとうございました!