TikTokで見つけた歌飛び出すハート

 

If I die tonight, I'ma make it look pretty

「今日死ぬのなら、可愛く見えるように死のう」

 

って歌詞が好きです(╹◡╹)

 

この歌は歌詞っていうよりはミュージックに力を入れているであろう歌なので、訳の意味がよくわからなくても元々がそういう歌詞なんです。そういうことで理解いただきたい🙏🏻

 

 

 

゚・*:.。..。.:+・゚゚・*:.。..。.:+・゚

 

 

 

[イントロ: Coco & Clair Clair]

Woah, yeah

Hey, oh

Yeah, ayy

(Boy you look like a cock-a-doodle-doo)

ねぇ きみニワトリみたいに見えるよ

Ah, ayy

Woah, woah, woah

Yeah, here's the track, yeah (Ooh ah)

ここにトラックがあるよ

Y'all thought we left?

私たち去ったと思ってた?

We'll never leave

絶対去ることなんてないから

New York City to Atlanta, baby

ニューヨークからアトランタまで

Alright

 

 

[1番: Coco]

Yeah, I'm sitting pretty, but I'll leave you scarred

私は可愛く座ってる でもきみに傷を残してあげる

'Bout to pop some bottles on the fuckin' boulevard (Okay)

大通りでボトルを何本か開けちゃおう

I don't need your car (Pow, pow)

きみの車はいらない

Yeah, my Uber's large (Uh-huh)

私のウーバー(の車)は大きいから

Lip gloss shining, you see it from afar (Pow, pow)

きらめくリップグロス 遠くからでも見える

Just like Michael Jackson, I'm a smooth criminal

まさにマイケルジャクソンのように私は完璧な犯罪者

(Smooth Criminaはマイケルジャクソンの代表曲の一つ)

Just like Michael Jackson, I'm a moon-walking hoe

まさにマイケルジャクソンのように私はムーンウォークしてるビッチ

(hoe=whore ヤリマンみたいな意味)

I'm hanging with the cutest crew

超かわいい友達と遊んでる

You know how I do

私がどう遊ぶか知ってるよね

Clair Clair too

クレアクレア(←サビを歌ってる歌手名)

We be pulling through in the nicest silks

最高のシルクを着て私たちは乗り切る

With the strongest drinks (Pow pow pow)

強いお酒と一緒にね

You know what I mean

言ってることわかるでしょ

It's the sweetest thing

それは甘い甘いこと

Honestly just look at you, then look at me (Woo yeah)

正直きみを見たあとに私を見ると

I'm feelin' pretty, no matter the city, we packin' knives

どんな街でも自分がかわいいと感じる

私たちはナイフを詰める

And we out here ending lives (Ring ding ding)

そして私たちはここで人生を終える

(All day, baby)

 

 

[サビ: Clair Clair]

If I die tonight, I'ma make it look pretty

今日死ぬなら、私は可愛く見えるように死のう

Yeah I'm in your spot, yeah I'm in your city

私はきみの場所にいる きみの街にいるよ

Actin real rude, bad attitude

本当に失礼で 嫌な態度の私

Actin real goofy, but if I cuss you out, I'ma make it look pretty

ガチでマヌケそうに装ってるけど、

きみにボロクソ言うなら、可愛く見えるように言おう

If I start a fight, I'ma make it look pretty

喧嘩を始めるなら、可愛く見えるように始めよう

Yeah I'm in your spot, yeah I'm in your city

うん きみの場所 きみの街にいるよ

Actin' real rude, bad attitude, actin' real goofy

本当に失礼 嫌な態度 ガチのマヌケを装ってる私

But if I get kicked out, I'ma make it look pretty

でも追い出されるなら、可愛く見えるように追い出されよう

 

 

[2番: Coco]

Get up out my face you look like a reptile (Bow)

私の前から消えて きみ爬虫類みたいに見えるよ

Need Bindi Irwin in case it's about to get wild (Bow bow)

野生的になったときのためにビンディ・アーウィンが必要

(Bindi Irwin=野生生物専門家Steve Irwinの娘)

Don't follow me when you're looking like Vincent Gallo

ヴィンセント・ギャロみたいな見た目なら私のことフォローしないで

Keep a taser in my purse, no that shit's not hollow

小さい鞄の中にはテーザー銃を入れておく いやあれは空っぽじゃない

If I beat you up, I'ma make it look pretty, nails still intact and

きみをビンタするなら、可愛く見えるように打とう 爪はまだ無傷

Yeah I'm still witty

それでも私はシャレがきいてる

If we in this thing it's about to get litty (Bow)

私たちがこの仲なら すぐにでも超楽しくなる

You can have the spot light in a little bitty, okay okay

少ししたらきみもスポットライトを浴びれるから 大丈夫だよ

(Ring ding ding)

 

 

[サビ: Clair Clair]

If I die tonight, I'ma make it look pretty

今日死ぬなら、私は可愛く見えるように死のう

Yeah I'm in your spot, yeah I'm in your city

私はきみの場所にいる きみの街にいるよ

Actin real rude, bad attitude

本当に失礼で 嫌な態度の私

Actin real goofy, but if I cuss you out, I'ma make it look pretty

ガチでマヌケそうに装ってるけど、

きみにボロクソ言うなら、可愛く見えるように言おう

If I start a fight, I'ma make it look pretty

喧嘩を始めるなら、可愛く見えるように始めよう

Yeah I'm in your spot, yeah I'm in your city

うん きみの場所 きみの街にいるよ

Actin' real rude, bad attitude, actin' real goofy

本当に失礼 嫌な態度 ガチのマヌケを装ってる私

But if I get kicked out, I'ma make it look pretty

でも追い出されるなら、可愛く見えるように追い出されよう

 

 

[アウトロ: Coco]

Make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it

pretty, make it Make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it

Make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it Make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it

Make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it pretty, make it

 

 

 

゚・*:.。..。.:+・゚゚・*:.。..。.:+・゚

 

 

かわいいミュージックで好きです飛び出すハート

 

ここまで読んでいただき、ありがとうございました!