[Chorus]

Your heart melts into my cup

あなたの心が私のカップに溶け込む

It tastes like warm honey

温かい蜂蜜のような味

My self seems never enough

自分が満足できる様子はなく

To me only it's funny

私からしたら面白いだけ

 

[Verse 1]

But now I open up my eyes big enough to cry

でも今泣くのに十分なくらいに瞳を大きく開いて

The universe is too bright

宇宙は眩しすぎる

Light beams in the sky speaking to my third eye

私の第3の瞳へ語りかける空へと光がビームを発射する

Speaking through my third eye

第3の瞳を通して語りかけている

 

[Chorus]

Your heart melts into my cup

あなたの心が私のカップに溶け込む

It tastes like warm honey

温かい蜂蜜のような味

I know it's never enough

絶対満足できないってわかってる

Only to us it's funny

私たちからしたら面白いだけ

 

[Verse 2]

But then we fall back to earth

でも地球にまた戻ってきて

Fall back to life, fall back in strife

人生に戻り、喧嘩に戻る

But then we come back to us

そうは言っても また「私たち」に戻る

Learn how to love, bask in new light

愛し方を学び、新たな光のもと暖まる

I'll be walking for miles, searching for miles

何マイルも歩き、何マイルも探し求める

Trying to find myself

自分自身を見つけようと

 

[Bridge]

But then I realized I don't exist

でもそこで自分が存在してないことに気がついた

But then I realized I don't exist

でもそこで自分が存在してないことに気がついた

But then I realized I don't exist

でもそこで自分が存在してないことに気がついた

But then I realized I don't exist

でもそこで自分が存在してないことに気がついた

 

[Chorus]

Your heart melts into my cup

あなたの心が私のカップに溶け込む

It tastes like warm honey

温かい蜂蜜のような味

I know it's never enough

絶対満足できないってわかってる

To us only it's funny

私たちにとっては面白いだけ