この曲について

 

2017年にリリースされたアルバムSYREの収録曲 Fallen💙💙

 

Jadenの恋人、女優のOdessa Adlonへの愛を歌った曲です。
現在、2人は別れています。
 
 
 
 

゚・*:.。..。.:+・゚゚・*:.。..。.:+・゚

 

 
 
Yeah
Take me to the truth
真実へ導いて
Take me home with you
俺を家に連れていって
Change my taste in music (I'm fallen)
俺の音楽の趣味を変えてくれ(落ちている)
Make me rise with you (She likes you)
きみと上らせてくれ(彼女君が好きだよ)
I'm surprised you do
きみがそうしてくれたことに驚いてるよ
 
 
Look, your love's like a river, bae
なあ きみの愛はまるで川のように穏やか
I've seen better days, yeah
最近良い日が続いている
And my soul, you penetrate, I need your energy
俺の魂がきみと繋がる きみの力が必要だ
Your vibrations make me levitate, sipping Hennessy
ヘネシーをちびちび飲みながら、きみの雰囲気で俺は空中浮遊している
(ヘネシー = フランスの有名なブランデー)
Reading bell hooks, she just saying
ベルフックスの記事を読みながら 彼女は言っている
(ベル・フックス: アフリカ系アメリカ人のフェミニスト・社会活動家)
 
 
I'm surprised you do, baby
きみがそうしてくれたことにびっくりしてるよ
I won't lie to you, I love you
きみに嘘はつかないよ 愛してる
I'm your guy who's new
俺はきみの新しい彼氏だ
Hide me from the blue
悲しさから俺を隠してくれ
I'm dying on the moon
月の上で死にかけてる
And I just need you
きみが必要なだけ
 
 
Baby, you are so unusual like cutting cuticles
甘皮を切るみたいに きみは変わってるね
But that is just what makes you beautiful
でもそれがきみを美しくさせているんだよ
Like watching tulips grow
それはチューリップが育つのを観察するみたい
When you walk, it's just slow motion baby
きみが歩くと スローモーションのようだ
Why you moving slow?
なんでそんなに動くのが遅いの?
When you talk, I got my lasers on you like a UFO
きみが話すとき、俺はUFOみたいにきみにレーザーを照らす
Girl your eyes are like the open sea, the simple poetry
ねえ きみの瞳って外海みたい 直喩だよ
This whole generation, OMG, I see its soul, it's older
この時代… ワオ 魂が見えるよ 成熟している
We should build a city overseas, this country kinda cold
俺たち海外に街を作るべきだな この国はなんだか冷酷だ
I mean they feed they children dopamine
奴ら、子供をドーパミンで育ててるんだよ
And leave them on the sofa
そしてソファにほっとくんだ
I mean, ah, I need someone to renounce with, woah
俺には絶交する誰かが必要みたいだ
Ice bucket challenge in the fountain, woah
噴水でアイスバケツチャレンジ
Chance of finding you, one in a hundred thousand, woah
きみに出会う確率って10万分の1だよ
I just wanna kiss you on the mountain, woah
ただ山できみにキスしたい それだけ
 
 
Spend some time with you
きみと一緒に時間を過ごす
I might bend the rules
ルールを都合のいいように曲げるかも
Cause I'm in love with you
だってきみに恋しているから
You can't see the truth
きみには真実がわからないだろうから
I will show you soon
近々見せてあげるよ
Just meet me on the moon
月の上で会おう
 
 
She said love is a strong word
彼女は言った、「愛」は強い言葉だと
Said, love is a strong word
言ったんだ、「愛」は強い言葉だと
Well I'm a sing it for you baby, I'll be your song bird
きみのために歌うよ 美しい鳴き声の鳥になる
If we don't have no loving
もし俺たちの間に愛がなくなったら
How we supposed to move on, word?
どうやって生きていくのか教えて?
Heard a brother just got shot
兄弟が撃たれたと聞いた
Because he stopped on the wrong curb
間違ったカーブで立ち止まってしまったから
If love is a strong word, love is a strong word
「愛」が強い言葉なら、そうなんだろうな
But we'll need lots of loving if we wanna move on, word
でも進み続けたいなら、俺たちたくさんの愛が必要だぜ
And I'm a sing it to you, baby, I'll be your song bird
きみのために歌うよ 歌う鳥になってあげる
But I'm a keep it honest with you
でもきみには正直な俺でいるよ
 
 
I won't lie to you
きみに嘘はつかないよ
My pride dies with you
俺のプライドはきみとともに死ぬ
(You want me, you got me
You want me, you got me)
(私が欲しいのね 私はあなたのものよ)
Girl, I love you too
ねえ 俺もきみを愛してるよ
I will see you soon
近々会おう
(You want me, you got me
You want me, you got me)
(私が欲しいのね 私はあなたのものよ)
Your homework is due
きみの宿題も〆切だし
 
 
 

゚・*:.。..。.:+・゚゚・*:.。..。.:+・゚

 
 
 
ここまで読んでいただき、ありがとうございました!