I've got like 30 missed calls
Stayin' in another night
And I've been talking to the walls
Feel a bit out of my mind
30件くらいの不在着信
また別の夜にいるわ
壁とお話しているんだけど
ちょっと頭がおかしくなっちゃったみたいね

But you don't even know, you don't even know
What is going on, what is going on
I could try to smile, done it for awhile
But nobody knows it like I
でもあなたは知りもしないでしょう
何が起こっているのかなんて
笑顔を浮かべようとしたわ しばらくの間
でも誰も知らないんだろうな わたしが

I wish I wish I was human
I wish that I could see shit like you did
Where it's sunny all the time but it's useless
Nah nah
And if you saw through my eyes you'd understand why
I wish I was human
I wish I could see shit like you did
Where it's sunny all the time, but it's useless
Uhh ohhh
And if you saw through my eyes you'd understand why
わたしが人間だったらなって願っていることを
わたしもあなたが見ている汚い世界を見れたらいいのに
いつも太陽は輝いているけどそんなの無駄よ
わたしの瞳を通して見ればあなたも理由がわかるわ

I've been tryna drink away
All the nights I can't forget
And the voices screaming in my head
'Bout the things I most regret
休みなく飲み続けようとしているの
忘れられない全ての夜を忘れるために
そして頭の中で叫び声がしている
わたしが一番後悔していることについてだわ

But you don't even know, you don't even know
Nobody knows it like I
でもあなたは知りもしないのよ
誰も知らないわ わたしが

I wish I was human
I wish I could see shit like you did
Where it's sunny all the time, but it's useless
Uhh ohhh
And if you saw through my eyes you'd understand why
わたしが人間だったらなって願っていることを
わたしもあなたが見ている汚い世界を見れたらいいのに
いつも太陽は輝いているけどそんなの無駄よ
わたしの瞳を通して見ればあなたも理由がわかるわ

(I wish I wish I was)

I wish I was human
I wish I could see shit like you did
Where it's sunny all the time but it's useless
Uhh ohh
And if you saw through my eyes you'd understand why
わたしが人間だったらな
あなたが見ている汚い世界をわたしも見れたらな
太陽は常に輝いているけど無駄でしかないわ
わたしの瞳を通して見ればあなたも理由がわかるはずよ