ママと出会った人はみんなラッキ〜!Rちゃんからのメッセージ。 | 自分の仔への愛が止まらないあなたへ。

自分の仔への愛が止まらないあなたへ。

うちの仔の気持ちが知りたい!を叶えます。
自分ちの仔は絶対に裏切らない世界一の味方。そんな味方からのあなたへの気持ちを伝えます。
自分の仔をもっと深く理解したい方へのアニマルコミュニケーション。アニコミのお話や、アニコミを通して学んだことを綴ります。

こんにちは。

Hello!

 

 

アニマルコミュニケーターの百合ですお母さん

This is Yuri, an animal communicatorお母さん

 

 

 

本日は、

以前のお客様のお友達からのご依頼でした。

というか、これは後から知ったことなのですが音符

Today's case is a dog with a very thoughtful mom 

Who is a friend of my previous client.

Well, I didn't know this until all was done音符

 

 

本当に、今までのご依頼主さまが再び来てくださったり、

その方々の周りの方をご紹介していただいたり、

それぞれのご依頼主さまとのつながりが強くなるのは本当に嬉しいことです!

I am so thankful for having clients who repeatedly come back to me and also recommend me for their friends.

I see the relationship get stronger and stronger which I am honoured!

 

 

アニマルコミュニケーションを

ただ、「動物さんとお話ができます。」

「動物さんはこう言っています。」で終わらせたくない。

お互いの理解を深めて

人間も動物さんもさらに幸せになれるためのツール🧰

にしたいのです

だって、それが真のポテンシャルキラキラ

I don't want my animal communication (AC) to be just an experience like...

"There is someone who claim to be able to speak to animals"

"Your fur baby is saying ***"

My AC is supported to be a tool 🧰

For happiness for both human and animals 

By understanding each other better.

This is the true potential for ACキラキラ

 

 

 

そんな一助に、

今回のRちゃんもなっていますピンクハート

R is doing that for her mom for sureピンクハート

 

 

今回は、15歳で今年の3月に亡くなった女の子のお話です。

ほんの一部抜粋をどうぞ!

This girl passed away this March at the age of 15.

Let me show you just a part of it.

 

 

 

 

 

Rちゃん、女の子、15歳でお空へ虹

R, a girl, to the rainbow bridge at 15yo虹

 

 

 

私:Rちゃんの犬生のミッションはなんだったのかな?

What was your mission in life?

 

 

R:それはもちろん、家族の幸せを見守ること。

この家族は本当にいい人たちばかり。みんながお互いを思いやっていて、一緒にいて私もいつも幸せだった。

この幸せが崩れないように見守ってたの。

Of course, it is to watch over my family's happiness.

All my family members are kind people. They always think about each other and I was very happy to be a part of it.

I was there to make sure for them to not fall apart.

 

私:どうやって?

How?

 

R:私は、みんなの体調を観察したり、心の動きを観察したり。

ママが考えすぎたり行き過ぎた行動をしそうになったら、それを止めようとしたり、テレパシーを送って、気を逸せたりしたわ。

パパは、基本的には静かで何も考えてないように見えるかもしれないけど、仕事のことをいつも考えてて、時々行き詰まってる。だから、私が優しく癒してた。(そばに行って甘えるような行動をしていた、という感覚です。)

娘ちゃんは、いつも明るくていい子だから、それが続くように見守ってた。

私は、この家族が本当に大好き!

このお家に来れて本当に幸せだった。ただの一時(いっとき)も幸せでなかった時間がないの!こんなに幸運なことはないわよね?

I was observing their health and feelings.

When my mom does too much for someone, I was sending my thoughts to her to distract her.

My dad is generally quiet and may seem not thinking at all, but he actually thinks about his job all the time and feel stuck sometimes. I go to him to heal him in that case. (She meant that she goes close to him and be there with him.)

Their daughter is always bubbly so I was making sure she stays the same.

I looove my family!

I am so lucky to come to this home. There was NO time that I wasn't happy! Isn't this great?

 

私:それは間違いないね!Rちゃんにとっての幸せってどんなこと?

That's great for sure! What is happiness to you?

 

R:みんながお互いの存在を大切なものだと知っていること。

To understand that we're irreplaceable for each other.

 

私:なんか、素敵な言葉ね。

How beautiful.

 

R:そうでしょ。

この家族はみんな、誰1人が欠けてもダメなんだってわかっている人達なの。

私もその一員でいられたことが私の幸せで誇りなの。

Right?

This family understand that no one in this family is irreplaceable.

This was my happiness and I am so pround of myself for being part of that.

 

私:本当に幸せだったっていうことが伝わってきます。

私も本当に嬉しいです。

では、最後に、ママさんへのメッセージをくれますか?

I can tell you're really loved. I am happy for you too.

Can you give your mom a message now?

 

R:ママ、私のことをとっても大事にしてくれてありがとう。私はいつもママの愛を感じていました。

ママは、もっと自分に自信を持ってね。ママは全部正しいことをしているよ。みんなのためにっていつも頑張っている。

時々、やりすぎちゃうこともあるけど、それはママの愛の大きさ故。だから、それも間違いじゃないんだよ。

ママと出会った人はみんなラッキーだね!

私も、その1人。この家族に迎えてもらえて、本当に感謝しかないよ。

私は幸せ、後悔なんて一つもないの。だから、ママも自分のことを責めるのはやめてね。

猫たちも、実はちょっと心配してるよ。

ママ、元気出してね。私はずっとママの子です。

Mom, thank you for taking very good care of me. I always felt your love.

I want you to be more confident. You're always doing right and you always put others first.

You sometimes overdo things for others because you love them so much. So even overdoing isn't wrong.

Anyone who meet you is so lucky!

I am one of them. I feel extremely lucky and have only gratitude for being a part of this family. 

I am happy, I have no regret. So, stop blaming yourself, mom.

My cat-siblings are actually worried about you.

Mom, be strong. I was and always will be your baby. 

 

 

 

 

ママさんからの感想(感想もたくさん送ってくださいました。一部抜粋です!)/Feedback from her mom (She send me a lot of feedback so this is only a part of it.)

 

 

Rはこんなにも家族のことを思ってくれていたんですね。

言葉がありません。嬉しいです。

犬を飼ったのは初めてで至らないところが多々あったと思います。

R is so thoughful for family that I am speechless.

She was my first dog so I feel I wasn't the greatest mom to her.

 

 

冒頭に『罪悪感』とRが行った時、ドキッとしました。

『Rはわかっているんだ』と思いました。

それを許してくれたんですね。

Rに後悔がないから私たちもそう思って行きます。

In the beginning, when R said "mom has guilty feelings for me."

I was stunned.

I thought "she knew it."

And she forgave me.

If she is saying she has no regret in life, I'll live by it.

 

 

今も涙が出ると2匹(猫さんたち)がじーっと見てきます。

Rがいなくなった空間を埋めてくれています。

When I cry for her now, both cats stare at me.

They're filling the void R left in me.

 

 

Rの思いを聞くことができて本当に良かったと思っています。

こんなことならもっと早く、元気な頃に聞けたら良かったなと思いました。

こんなにも愛情深く、私たちを見てくれていたことに感謝します。

I am so glad to be able to hear her voice.

I wish I did this when she was still alive.

I am so grateful for R's love for us.

 

 

Rのアドバイスちゃんと受け取りましたので、私も努力しますね。

I received her advice sincerely, I'll move on with it.

 

 

もう犬は飼わないと思っているけど、もしRの生まれ変わりを見つけたら飼ってしまうと思います。

I'm not planning to have a dog anymore but IF I find her reincarnation, I'll probably get it.

 

 

百合さんにお願いして本当に良かったです。

心より感謝いたします。

I am so glad that I asked you for this.

Thank you so much.

 

 

 

Rちゃんは、とても思慮深い、思いやりのある子でした。

私は、この性格はもともと生まれ持ったものもあるかとは思いますが、

このご家族に出会ってさらに培われたものだと感じました。

R was such a thoughful girl.

I felt that she was born this way but she also grew into even more thoughtful girl because of this family.

 

 

特に、ママさんの他者への思いやりや優しさを見て、学んだのだと思います。

Especially she got a good influence from her mom. 

 

 

Rちゃんは、自分の最期の時も知っていましたし、それを恐れてもいませんでした。

なぜなら、

それまでの幸せな満たされた時間があったからです。

本人が言うように

「後悔が何一つない」のです。

R knew her time was coming close and wasn't afraid of it. 

Because, she was so loved every single day.

And as she said,

She has "no regret" in life.

 

 

こんなにまで、Rちゃんのことを幸せにしてあげられていた事実を認識し、

ママさんも罪悪感などを捨てると、

Rちゃんは虹の橋でさらに幸せを感じるようになるのですよね。

I'd like her mom to realize how much she made R happy and be proud of herself for that.

When she trash her guilt, R will be even happier at the rainbow bridge.

 

 

Rちゃんが望むように、そして、猫さんたちをを心配させないためにも、

ママさんにはまた、Rちゃんとの幸せを噛み締めてもらえたら、と思います。

As R hopes, I'd like her mom to feel the happiness she shared with R which will make her cats at ease.

 

 

Rちゃんとママさん、本当にありがとうございました!

Thank you R and her mom for this opportunity!

 

 

 

私もうちの仔の気持ちを聞いてみたい!

など興味が湧いた方は、

公式LINEで質問などを送ってくださいませ!

If you have any inquiries about my work, pls from me a LINE below.

 

Add friend

 

 

 

インスタ下矢印

 

 

 

Instagram 下矢印