EATON CENTRE | SPECIAL DAYS IN TORONTO / トロント留学

SPECIAL DAYS IN TORONTO / トロント留学

Thanks for visiting ! I'll be writing what i think and how i feel everyday especially about working holiday and ILAC which is the language school. Plz feel free to visit anytime. Enjoy it.



AramとBomiとeaton centreへ^^

数日前に殺人あったのに普通に行くこの2人。don't care don't careて、私は割と気にする(笑)



お買い物~~~
HOLLISTER$16とか色々常に安い

Aramのお買い物中毒には誰も勝てないけどね



STARBUCKSで休憩^^

photo:01


みんなの(笑)

photo:02



photo:03


Bomiほんま日本語うまい!
夢は7ヶ国語?やったかな…
私の人生は常に勉強って言ってた。ほんまにすごい。



そのあとなぜかビリヤードしてた兄2人に呼び出されてChristieまで。

公園で遊んですぐ帰った(笑)
こっち来てから公園公園公園三昧



iPhoneからの投稿