At some point, we may organize our current relationships for future life.

At that time, we throw away what we don't need and accept what we need.

The important thing is that the relationships we seek with the people are warm and unbetrayed.

That true relationship leads to the future of our lives.

This is the path of human well-being and will be the basis for the value of human well-being.

Compassionate heart and honest behavior are important in friendship, lovers and family relationships.

If someone makes us uncomfortable or we have a different sensation, we will be very stressed about it.

If you feel uncomfortable in your heart, you need to say goodbye to your relationship and at the same time thank you from the bottom of your heart.

Freeing us from that unpleasant relationship to open a new life is an important farewell to us.

To make us happy, it is a good idea to thank them as etiquette for the people we meet.

But when we make someone uncomfortable, it can adversely affect our own lives and our quality.

Therefore, organizing our quality leads not only to our happiness, but also to the happiness of many people.

So, if you want to live a happy life, it is important to act with gratitude to everyone you meet.

 I wish you happiness and at the same time act in good faith to lead a better life in your life.


Psychic counselor 
& healing psycho counselor
   ~Rei~
https://reikoumei-shibitosu.wixsite.com/reikoumei



私たちは未来のために、
ある人生の時点で、
現在の人間関係を整理する事が
あるかもしれません。

その時、
私たちは必要のないものを捨て、
必要なものを受け入れます。

重要なのは、
私たちが人間関係に求めるのは、
自分に対して、温かく、裏切りのない関係
ということです。

その真実の関係は、
私たちの未来に確実な関係になるでしょう。

これは、
人間の幸福を歩む為の価値として、
ベースとなるでしょう。

思いやりのある心と誠実な行動は、
友情、恋人、家族関係において重要です。

誰かが私たちを不快にさせたり、
私たちが相手の行動に違和感をもつ場合、
私たちは強いストレスを感じるでしょう。

もし、
私たちが相手に違和感を覚えたら、
その関係に別れを告げると同時に、
心の底からそれまでの関係に
感謝をする必要があります。

私たちが新しい人生を切り拓く為に、
その違和感のある関係から
自身を解放することは、
重要な別れとなります。

私たちを幸せの為に、
出会った人々へのエチケットとして、
最後に彼らに感謝する気持ちは大切です。

しかし反対に、
私たちが誰かを不快にさせる事は、
私たち自身の人生と私たちの品格に
悪影響を与える可能性があります。

したがって、
私たちの品格を整える事は、
私たちの幸せだけでなく、
多くの人々の幸せにもつながります。

だから、
私たちが幸せな人生を送りたい場合、
出会うすべての人々に
感謝の気持ちを込めて
行動することが大切です。

私は、
あなたの幸せを願うと同時に、
あなたの人生でより良い人生を送るために
誠意を持って行動することを願っています。


紫微斗数鑑定士
  玲光命
メンタルセラピスト
https://reikoumei-shibitosu.wixsite.com/reikoumei