Did you find someone who was born and really loved in this world?  

Does your loved one really love you?  

And can you be sure it's a sure love?  

If you have that wonderful sure love, you are really happy.  

If your love for each other is a constant love, you should sincerely appreciate that it is the best miracle no matter how difficult your life is.  

If that love is deep and eternal, it may be the ultimate luxury.  

Did you get the best miracle love? 
 
I sincerely hope that people around the world can find true miracle love.


あなたは、
この世界で生まれ、
本当に心から愛する人を見つけましたか? 

あなたの愛する人は、
本当にあなたを愛していますか? 

そして、
あなたは、
それが確かな愛であると確信できますか?

あなたが、
その素晴らしい確かな愛を持っているなら、
あなたは本当に幸せです。 

お互いへの愛が絶え間ない愛であるなら、
あなたの人生がどんなに困難であっても、
それが最高の奇跡であることを、
あなたは心から感謝するべきです。 

その愛が深く永遠であれば、
それは究極の贅沢かもしれません。 

あなたは、
最高の奇跡の愛を得ることができましたか? 

世界中の人々が、
真の奇跡の愛を見つけられることを
私は心から願っています。