Piccolo Concert 2023 in Hawaii | Soprano Yukako Aoyagi♪~Buona giornata~♪

Soprano Yukako Aoyagi♪~Buona giornata~♪

Soprano 青柳有香子のコンサート活動、及び近況報告blogです♪

🎵Y・A音楽学院 ハワイ公演🌺

    
♪Piccolo Concert 2023 in Hawaii♪
🎵日時/2023年12月28日 6:30PM

🎵会場/ハワイ州ホノルル
カワイアハオ教会⛪️
(ハワイ最古の教会)

🎵公演ツアー日程
2023年12/25(月)~12/30(土)

当学院初の海外公演、無事盛況の後終了致しました!





全ての生徒さんが自分の力を出し切った、
素晴らしいコンサートとなりました♪
当日は200名近くの観客の皆様にご来場頂き、
演奏者自身も皆、感激のひとときでした音譜飛び出すハート

ご来場頂きました、観客の皆様に心より感謝
申し上げます。










生徒さんの努力、並びにご家族、応援参加者の
皆様のご理解、ご協力の元、ツアーを成功裏に終える事ができました♪

現地での練習場所をご提供頂いた、リネー・ミュージック・スタジオのリネー先生、マネージメント会社のフルスコアインターナショナルの皆様、現地コーディネーターの皆様に心より感謝申し上げます。

カワイアハオ教会のミュージックディレクターからも温かい賛辞のお言葉を頂き、多くの方々に支えられた、笑顔と感謝のコンサートとなりました音譜

皆様本当にお疲れ様でした✨
新年も明けてまた新たな気持ちで頑張って参ります。
良い年となりますよう🤗

This was the inaugural Piccolo Concert Hawaii at Kawaiaha'o Church on Oahu.
Thanks to the efforts of the students, as well as the understanding and cooperation of their families and supporters, we were able to successfully complete 
the tour.
We would also like to thank Mrs. Renee of Renee's Music Studio for providing us with a place to practice locally, also thank the management company Full Score International, and the local coordinators.

It was a concert full of smiles and gratitude, 
supported by so many people.
Thank you everyone for your hard work.

As the new year begins, I will work hard again 
with a new spirit.
May it be a year full of joy.

♪Y•A Music School♪