雪が少し積もった京都です


 

 

 

 

皆様如何お過ごしですか?

 

 

 

 

 

昨日は外国人向け日本料理教室でした

 

 

 

 

 

 


{C493FAB3-972E-4318-BE38-158E6611FA3E}


たこ焼き大人気です

 

 

 

 

 


{E18F407E-A22F-4F3C-8DE7-5D9C0490CC48}


笑顔が一番の幸せです

 

 

 

 

 

コメントを頂きました

 

 

 

❤️Midori was very knowledgeble in both food and Kyoto!!

 

We had an amaging lunch

 

Midori first grected us with tea and explained all the ingredeents

 

We would be using

 

We then started cooking with Midori and she was great it explanning how to cook the meal in detail

 

Midori was super helpful and argaged  many of meals throng lot Kyoto

 

My wife and I had an amazing time!

 

 

C様 ご参加とコメントをありがとうございました

 

 

 

❤️All of the food was very delicious!! 

 

Thank you so much for introducing us to many new ingredients!

 

We are excited to many try these new recipes at home!

 

Also thank you so much for giving us information about Kyoto

 

 

G様 ご参加とコメントありがとうございました

 

 

楽しい旅をお続けくださいね

 

 

BungaHijau東南アジア料理スタジオは

 

京都にある東南アジアと外国人向け日本料理教室です

 

HPはこちらです

 

1月と2月の東南アジア料理教室のご案内

 

をしております

 

Face Bookはこちらです

 

 

最後までお読みくださりありがとうございました

 

今日も素晴らしい日になりますように・・・・