He Is We - All About Us ft. Owl City




Take my hand, I'll teach you to dance. 
私の手を取って ダンスを教えてあげるから

I'll spin you around, won't let you fall down. 
あなたをくるくるって回すの 転ばせたりなんてしない

Would you let me lead, you can step on my feet. 
リードをかませてくれるかな 私の足を踏んじゃっても怒らないよ

Give it a try, it'll be alright.
ちょっとやってみるだけだから 大丈夫




The room's hush, hush, 
静けさに満たされた部屋のなか

And now's our moment. 
この瞬間は私たちのもの

Take it in feel it all and hold it. 
受け止めて すべてを感じて 放しちゃだめ

Eyes on you, eyes on me. 
私はあなたを見つめ あなたは私を

We're doing this right.
すごくいいかんじでしょ




Cause lovers dance when they're feeling in love.
だって恋人たちは恋に落ちるとダンスを踊るのよ

Spotlight shinning, it's all about us.
スポットライトが輝き これは私たちの物語

It's oh, oh, oh, oh, all about uh, uh, uh, uh, us.
これは、わたしたちの、物語なの

And every heart in the room will melt,
この部屋のなかにあるすべのハートは溶け出して

This is a feeling I've never felt but,
こんな気持ちになったのは初めてよ

It's oh, oh, all about us.
でもこれは確かに私たちの物語なの




Suddenly, I'm feeling brave. 
急にすごく勇敢な気持ちになったよ

I don't know what's got into me. 
自分に何が起ったのかわからないくらいだ

Why I feel this way. 
どうしてこんな気持ちになるんだろう?

Can we dance, real slow? 
ダンスを踊ってくれるかい? すごくゆっくりと

Can I hold you, can I hold you close?
君を抱きしめてもいいかい? ぎゅうっと




The room's hush, hush, 
静けさに満たされた部屋のなか

And now's our moment. 
この瞬間は私たちのもの

Take it in feel it all and hold it. 
受け止めて すべてを感じて 放しちゃだめ

Eyes on you, eyes on me. 
私はあなたを見つめ あなたは私を

We're doing this right.
すごくいいかんじでしょ




Cause lovers dance when they're feeling in love.
だって恋人たちは恋に落ちるとダンスを踊るのよ

Spotlight shinning, it's all about us.
スポットライトが輝き これは私たちの物語

It's oh, oh, oh, oh, all about uh, uh, uh, uh, us.
これは、わたしたちの、物語なの

And every heart in the room will melt,
この部屋のなかにあるすべのハートは溶け出して

This is a feeling I've never felt but,
こんな気持ちになったのは初めてよ

It's oh, oh, all about us.
でもこれは確かに私たちの物語なの




Do you hear that love? 
愛の音色が聞こえる?

They're playing our song. 
私たちのための歌を歌っているのが

Do you think we're ready? 
もうこころは決めた?

Oh I'm really feeling it. 
だって すごくいい気分

Do you hear that love? Do you hear that love?
愛の音色が聞こえる?



Do you hear that love? 
愛の音色が聞こえる?

They're playing our song. 
私たちのための歌を歌っているのが

Do you think we're ready? 
もうこころは決めた?

Oh I'm really feeling it. 
だって すごくいい気分

Do you hear that love? Do you hear that love?
愛の音色が聞こえる?



Do you hear that love? 
愛の音色が聞こえる?

They're playing our song. 
私たちのための歌を歌っているのが

Do you think we're ready? 
もうこころは決めた?

Oh I'm really feeling it. 
だって すごくいい気分

Do you hear that love? Do you hear that love?
愛の音色が聞こえる?




Cause lovers dance when they're feeling in love.
だって恋人たちは恋に落ちるとダンスを踊るのよ

Spotlight shinning, it's all about us.
スポットライトが輝き これは私たちの物語

It's all about us. It's oh, oh, oh, oh,
これは、わたしたちの、物語なの

And every heart in the room will melt,
この部屋のなかにあるすべのハートは溶け出して

This is a feeling I've never felt but,
こんな気持ちになったのは初めてよ

It's oh, oh, all about us.
でもこれは確かに私たちの物語なの



Cause lovers dance when they're feeling in love.
だって恋人たちは恋に落ちるとダンスを踊るのよ

Spotlight shinning, it's all about us.
スポットライトが輝き これは私たちの物語

It's all about us. It's oh, oh, oh, oh,
これは、わたしたちの、物語なの

And every heart in the room will melt,
この部屋のなかにあるすべのハートは溶け出して

This is a feeling I've never felt but,
こんな気持ちになったのは初めてよ

It's oh, oh, all about us.
でもこれは確かに私たちの物語なの





everthing has changed