Tiffany Alvord(ファニー・アルボード) - ET宇宙人宇宙人2







You're so hypnotising 椿/中
あなたって本当に魅力的

could you be the 包丁 devil コウモリ, could you be an 天使の羽 angel 天使の羽
あなたは悪魔なの?それとも天使なの?

your touch magnetizing
触れられると引きつけられそうなの

feels like I'm floating, leaves our body glowing きらきら!!
まるで宇宙にフワフワ浮かんでるみたいな感じで、私の体をほてさせるの



They say "Be afraid."
みんなは危ないって言って心配してるけど

you're not like the others, futuristic未来 lover 宇宙人宇宙人2LOVE
あなたは他の人とは違う、今まで見たことのない未来の恋人なの

different DNADNA, they don't understand you
DNAが違うから、みんなはあなたの事を理解出来ないのよ



You're from a whole other world 惑星
あなたは異世界からやって来た

A different dimension 木星
そう、全く違う規模で局面の違うね

you open my eyes
私の目を覚まして、

and I'm ready to go, lead me into the light太陽
もう旅立つ準備はできてるわ、光の中へ私を案内して



Kiss me, k-k-kiss me チュ
キスして、私にキスして

infect me with your love and
あなたの愛で私を感染させて

Fill me with your poison毒薬毒
あなたの毒で私をいっぱいにして



take me, t-t-take me
連れて行って、私を連れてって

wanna be your 魂 victim
あなたの餌食になりたいの

Ready for abduction
誘拐される準備はできてるから



boy, you're an alien,
ねえ、あなたはエイリアンね

Your touch so 宇宙人 foreign 宇宙人2
あなたに触れられると外国にいるような気分になる

It's supernaturalミラーボール
そうね、人間離れしてる

extraterrestrial 船外
宇宙人ね



You're so super sonic
あなたって超高速で力を感じさせてくれる

wanna feel your powers, stun me with your lasers コンピュータ
あなたのレーザーで私は気絶しちゃうの

your kiss is cosmic光, every move is magic 星のステッキアオキラ
あなたのキスは宇宙にいるような感じがして、全ての動きが魔法みたいみたいなの




You're from a whole other world 魔法
あなたは異世界からやって来た

a different dimension ?
そう、全く違う規模で局面の違うね

you open my eyes
私の目を覚まして、

and I'm ready to go, lead me into the light 皆既日食
もう旅立つ準備はできてるわ、光の中へ私を案内して



Kiss me, ちゅー k-k-kiss me
キスして、私にキスして

infect me with your love and
あなたの愛で私を感染させて

Fill me with your poison 魔女のスープ毒
あなたの毒で私をいっぱいにして



take me, t-t-take me
連れて行って、私を連れてって

wanna be your victim魂
あなたの餌食になりたいの

Ready for abduction
誘拐される準備はできてるから



boy, you're an alien,皆既日食7月22日
ねえ、あなたはエイリアンね

Your touch so 宇宙人 foreign 宇宙人2
あなたに触れられると外国にいるような気分になる

It's supernatural夜
そうね、人間離れしてる

extraterrestrial 天の川
宇宙人ね



There is this transcendental
常識なんて越えてる

on another level
本当、別レベルね

boy, you're my lucky star流れ星
ねえ、あなたは私のラッキースターよ



I wanna walk on your wavelength 波長
あなたの波長の上を歩きたい

and be there when you vibrate
振動を感じたいの

for you I'll risk it all危
そのためならどんなリスクでも冒せるわ



Kiss me, k-k-kiss me ぽっ
キスして、私にキスして

infect me with your love and
あなたの愛で私を感染させて

Fill me with your poison毒薬毒
あなたの毒で私をいっぱいにして



take me, t-t-take me
連れて行って、私を連れてって

wanna be your ぬけた魂 victim
あなたの餌食になりたいの

Ready for abduction
誘拐される準備はできてるから



boy, you're an alien,
ねえ、あなたはエイリアンね

Your touch so 宇宙人 foreign 宇宙人2
あなたに触れられると外国にいるような気分になる

It's supernatural 木星
そうね、人間離れしてる

extraterrestrial くるくる2
宇宙人ね



Extraterrestrial 世界天文年2009
宇宙人ね

Extraterrestrial未知との遭遇
宇宙人よ