王冠1映画 『華麗なるギャツビー』 の 主題歌:Lana Del Rey - Young and Beautiful







[Verse 1]
I've seen the world
世界を見てきた

Done it all, had my cake now
それも終わりに近づいて、ケーキもなくなってしまった

Diamonds, brilliant, and Bel-Air* now
ダイアモンドは輝いて、今はベル・エア*

Hot summer nights, mid july
7月半ばの暑い夏の夜

When you and I were forever wild
私とあなたが永遠的に馬鹿してた一時

The crazy days, city lights
狂ったような日々、街の明かり

The way you'd play with me like a child
あなたは私と子供のように遊んだの



[Hook]
Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?
私が年老いて美しくなくなっても愛し続けてくれる?

Will you still love me when I've got nothing but my aching soul?
傷を負った心だけになってしまった時も愛し続けてくれる?

I know you will, I know you will
あなたはそうしてくれる、分かってる

I know that you will
あなたはきっとそうしてくれる

Will you still love me when I'm no longer beautiful?
私が年老いて美しくなくなっても愛し続けてくれる?




[Verse 2]
I've seen the world, lit it up
世界を見てきた、

As my stage now
私のステージで明かりは輝いて

Channeling angels in the new age now
天使のいる所へ、新たな時代の幕開け

Hot summer days, rock n roll
暑い夏の日々、ロックンロール

The way you play for me at your show
私のためにあなたはステージで奏でてくれる

And all the ways I got to know
分かったこと

Your pretty face and electric soul
それはあなたが綺麗な顔と情熱的な魂を持っているということ




[Hook]
Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?
私が年老いて美しくなくなっても愛し続けてくれる?

Will you still love me when I've got nothing but my aching soul?
傷を負った心だけになってしまった時も愛し続けてくれる?

I know you will, I know you will
あなたはそうしてくれる、分かってる

I know that you will
あなたはきっとそうしてくれる

Will you still love me when I'm no longer beautiful?
私が年老いて美しくなくなっても愛し続けてくれる?




[Verse 3]
Dear lord, when I get to heaven
神様、私が天に召される時

Please let me bring my man
どうか彼も一緒に連れてきてください

When he comes tell me that you'll let him
彼がきた時、そのことをお示しください

Father tell me if you can
父よ、お願いします

All that grace, all that body
その気品もその身体も

All that face, makes me wanna party
その顔も私をパーティさせたくする

He's my sun, he makes me shine like diamonds
彼は私の太陽、彼は私をダイアモンドのように輝やかせてくれる


[Hook]
And will you still love me when I'm no longer young and beautiful?
私が年老いて美しくなくなっても愛し続けてくれる?

Will you still love me when I've got nothing but my aching soul?
傷を負った心だけになってしまった時も愛し続けてくれる?

I know you will, I know you will
あなたはそうしてくれる、分かってる

I know that you will
あなたはきっとそうしてくれる

Will you still love me when I'm no longer beautiful?
私が年老いて美しくなくなっても愛し続けてくれる?

Will you still love me when I'm no longer beautiful?
私が年老いて美しくなくなっても愛し続けてくれる?

Will you still love me when I'm not young and beautiful?
私が年老いて美しくなくなっても愛し続けてくれる?




(補足)
*Bel-Air  ロサンゼル