"Bruno Mars/Philip Lawrence @ the 2012 ASCAP | SHARE THE BRUNO MARS : ⅩⅩⅣ karat Magic

SHARE THE BRUNO MARS : ⅩⅩⅣ karat Magic

ブルーノ・マーズをテーマにマイペースに更新中。

We are not fans. We are Hooligans!Love Bruno Mars and Jessica Csban. We hope you both blessed with lots of happiness. so it will always support them. We want to spread hooligan love all around the world!





CHECK OUT ⇒ "Bruno Mars/Philip Lawrence Improvise "One Day (Rolex)" @ the 2012 ASCAP "I Create Music" EXPO"

彼らが、揃うと 何でこんなに楽しくなるんだろう♪



大好きだなぁ。コレ。

インタビューが始まり、フィルが話し出した途端
ペットボトルのキャップを開け出すが
なかなか開かない(爆)(爆)(爆)

笑い始めたら、彼らのペースです。
可笑しくて、可笑しくて。
ホント楽しい!!!