Dualipa & BLACKPINK 

"Kiss and Make Up" 2018.10.19



[Dua Lipa]

We haven't talked all morning

私達午前中話してないよね


Bang my head, bang my head against the wall

頭を打ち付ける、頭を壁に打ち付ける


I'm scared, I'm falling

怖くて落ちそう


Losing all, losing all my control

全て失うわ、コントロール出来ない


And I'm tired of talking

話すのに疲れたの


Feel myself saying the same old things

自分でも昔の事を言ってるって感じるわ


But this love's important

でもこの愛は重要なの


Don't wanna lose, don't wanna lose you this way

失いたくない、貴方をこんな方法で失いたくないわ


[Dua Lipa & Rosé]

I, I, I, I, I, I, I, I, I

私、


Feel like we about to break up

私達別れるかもしれないって思うの


I, I, I, I, I, I, I, I, I

私、


Just wanna kiss and make up one last time

ただ最期にキスをして仲直りをしたいわ


[Dua Lipa]

Touch me like you touch nobody

私だけに触れてほしい


Put your hands all up on me

貴方の手を私の身体に回して


Tired of hearing sorry

ごめん、を聞くのに疲れたの


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


How about we leave this party?

このパーティーから抜け出しましょう


'Cause all I want is you up on me

私は貴方だけが欲しいの


Tired of hearing sorry

ごめん、を聞くのに疲れたの


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいわ


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいわ


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


[Jennie & Jisoo]

あじkど のるる

아직도 너를

今もまだあなたから


もっ っとなご もぉらご いっぬん ごんじ

못 떠나고 뭘 하고 있는 건지

離れることが出来ない 何やってるんだろう


おんじぇんがぬん っくっなる ごる

언젠간은 끝날 걸

いつかは終わるはず


っとなる ごる あるご いっちまん

떠날 걸 알고 있지만

離れるはず 知っているけど


こぢゃんなん うりr

고장난 우릴

壊れてしまった私達を


たし こちょぶる すぬ のぷする じ

다시 고쳐볼 수는 없을 지

また直すことは出来ないんだよ


あむろん まるど はじま

아무런 말도 하지마

どんな言葉も言わないで


まじまく のぷそ

마지막은 없어

最後は無い


[Lisa & Rosé]

I, I, I, I, I, I, I, I, I

私、


Feel like we about to break up

私達別れるかもしれないって思うの


I, I, I, I, I, I, I, I, I

私、


Just wanna kiss and make up one last time

ただ最期にキスをして仲直りしたいって思うの


[Rosé, Lisa & Jennie]

Touch me like you touch nobody

私だけに触れてほしい


Put your hands all up on me

貴方の手を私の身体に回して


Tired of hearing sorry

ごめん、を聞くのに疲れたの


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


How about we leave this party?

このパーティーから抜け出しましょう


'Cause all I want is you up on me

私は貴方だけが欲しいの


Tired of hearing sorry

ごめん、を聞くのに疲れたの


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいわ


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいわ


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


くげ もぉが ておっこん だ ぴりょ おぷそ のみょん てっそ

그게 뭐가 되었건 다 필요 없어 너면 됐어

何が変わったのか 全部必要ないわ 君だけで良かった


So tell me, can we work this whole thing out?

私に教えて、私達大丈夫よね?


Work this whole thing out

全部解決できるよね?



なる ちょうむ まんなっとん それどん すんがん くってちょろむ

날 처음 만났던 설레던 순간 그때처럼

私と初めて出会ってときめいていた瞬間 その時みたいに


So tell me, can we work this whole thing out?

私に教えて、私達大丈夫よね?


Work this whole thing out

解決できるよね?


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいわ


[Dua Lipa, Rosé, Lisa & Jennie]

Touch me like you touch nobody

私だけに触れてほしい


Put your hands all up on me

貴方の手を私の身体に回して


Tired of hearing sorry

ごめん、を聞くのに疲れたの


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


How about we leave this party?

このパーティーから抜け出しましょう


'Cause all I want is you up on me

私は貴方だけが欲しいの


Tired of hearing sorry

ごめん、を聞くのに疲れたの


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいわ


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいわ


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


[Dua Lipa & BLACKPINK]

Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいわ


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいわ


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしたいの


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスして、キスをして仲直りしたいの



めーっちゃくちゃ英語の所意訳です


┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈


デュアリパ でゅありぱ ブラックピンク ぶらっくぴんく Dualipa BLACKPINK ブルピン ぶるぴん キスアンドメイクアップ きすあんどめいくあっぷ