ども、俳優の玉城大志です。
Hi, I`m Taishi Tamaki and I`m an actor.


えぇー、まずは、みなさん、ブログの更新が全くできておらず、本当に申し訳ありません!笑
First of all, I`m so sorry that I couldn`t post on my blog for a long time !!



ブログを英語で書こうと決めてから、全く手が付けられてませんでした。
Since I decided to write my blogs in English, I wasn`t able to make it.


前よりも頻度が少なくなると思いますが、英語でもしっかりとブログを書いていこうと思います。
I think I won`t post frequently but I'm going to start to write my blogs in English.


間違ってたら、こっそり、教えてね♪笑
If I`m wrong, please let me know secretly♪



そしてですね!!ここからが本題です!!
And, this is the main part!!



なんと、玉城大志、全米デビューしました!!笑
I made my debut in the US.

{3F419361-5CB5-486C-8D45-464AD114F72D:01}



イェーイ♪
Yeaaaaaah!!




3分間の短い出演だったんですが、アメリカ人のお客さんの前でパフォーマンスしてきました!!
It was a short appearance which lasted three minutes, and it was a performance in front of an American audience! !



こんな感じのステージでしたー♪
The stage looked like this.


{4EEB225B-C063-458C-B350-C5280DCBA417:01}

{9D9D0888-6D33-4949-AEB4-8EA5D148E52F:01}



いやぁー、めっちゃ緊張しましたね!うん、ぶっちゃけ前日全く寝れませんでした!笑
I was hella nervous! I couldn`t sleep at all the day before ! Lol


でも、最高に楽しかったです♪
But, it was very fun!!


小さな舞台で、短いパフォーマンスだったんですが、その日は僕の俳優人生で大きな一歩を踏み出せたと思います。
It was a small stage, and, it was a short performance but, I feel that it was a big step in my actor life.


一応、動画も撮ったんですが、アップの仕方に四苦八苦していますので、近々、また、その動画もアップしますので楽しみにしてて下さい♪
I also took a video, but I struggled to put it up. I will post the video soon so, please look forward to watch the video ♪


僕がどうやってステージに出させてもらったかの経緯もその時にお話ししますねー♪
And I will tell you more about my performance.



それではまたね♪
See you soon♪