東大赤門 RED GATE | 工房 Bluepine*ブルーパイン

東大赤門 RED GATE


先日、初めて赤門を見に行きました。

I saw the University of Tokyo's Red Gate first time.






本郷の東京大学仏教青年会で刺繍教室をするようになって、2年がたちました。

すぐ近くなのに、なんとなくきっかけを逃していた赤門。

とてもかっこよかったです。

わが母校の校門とくらべて、同じ国立大学なのに何かが違う。かなり違う。

学生の頭もかなり違うのだな。

Two years has past since I had started giving embroidery classes at Young Buddhist Association of The University of Tokyo. From the classroom, it's only 3 minutes walk to the Red Gate. I just miss the chance to see.

It's very cool. I studied in another national university. But we don't have such majestic gate.






ちょっとお散歩気分。素敵なところでした。


I enjoyed taking a walk around.


○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
ブータン刺繍の生徒さん(東京&仙台)、随時募集中!


くわしくはこちら↓から。

天然素材のアクセサリー&雑貨&ブータン刺繍のお教室  

logo

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●