SKINほんやくしたよ〜*\(^o^)/* | ソングライター浜崎花恋公式ブログ♡

ソングライター浜崎花恋公式ブログ♡

福岡県出身。東京在住ソングライター。
浜崎花恋公式LINE▶︎
https://line.me/R/ti/p/%40ilq2178v





みんなおはよう:)🌞💎







今日もとっても気持ち良お天気だね!🌈🌈🌈






{4485401C-6F3E-45AF-85B1-CCE7453DA885:01}







さっそくきのうあげた"SKIN"のほんやくだよ~⛄️✌️










その前に歌詞~😘😘😘


SKIN



Floating in your love so long

I’m gonna lose control

You know what I’m feeling right now

Looking into your eyes so deep

Don’t break my heart tonight no

 


I don’t wanna fall asleep boy

Coz I wanna see your adorable sleeping face

Do you feel the same way

 


Hold me close more, make me feel more and kiss my lips

Baby, get me undressed, stay by my side

No shirt, no jeans, no heels just take all of them off

Give me one more touch and everything feels better


 

Dreaming in your fairytale everyday

Ain’t nobody like you

Can’t sleep without your arms around me

Spooning me whispering to me

Boy all I want tonight is you

 


Come closer to me babe

Please cover me up all with your perfume oh

I’m gonna show you through the night

 


Hold me close more, make me feel more and kiss my lips

Baby, get me undressed, stay by my side

No shirt, no jeans, no heels just take all of them off

Give me one more touch and everything feels better

 






そしてほんやく~😇😇😇



SKIN



あなたの愛を長い間漂っているの

もうおかしくなってしまいそう
わたしの今の気持ち分かっているでしょ?
あなたの目を奥深く見つめているの
今夜はわたしを傷つけないで お願い


眠りたくないの ボーイ
だってあなたの愛しい寝顔を見たいから
あなたも同じ気持ち?


もっと近くで抱きしめて もっと感じさせて そしてわたしの唇にキスをして
ベイビー、服を脱がせて わたしの側にいて
Tシャツも ジーンズも ヒールも 
ぜんぶ脱がせて
もう一度だけわたしに触れて 
すべてがもっと良くなるから


あなたのおとぎ話を毎日夢見ているわ
あなたみたいな人は他にはいないわ
あなたの腕の中じゃなきゃ眠れないの
後ろから抱きしめて そして囁いて
ボーイ 今夜わたしがほしいのはあなた


もっとわたしに近づいて ベイビー
あなたの香りでわたしを包みこんで
今夜あなたにすべてを見せてあげる


もっと近くで抱きしめて もっと感じさせて そしてわたしの唇にキスをして
ベイビー、服を脱がせて わたしの側にいて
Tシャツも ジーンズも ヒールも 
ぜんぶ脱がせて
もう一度だけわたしに触れて 
すべてがもっと良くなるから






Lyrics written by Karen Rose





{38071495-9EAE-44E5-8340-3B5112D31BDB:01}






どうだった??







わたしは初めてこの曲を聴いたときに、触れ合いの柔らかい温かさと朝日の差す太陽の温かさを感じたの。







だからこんな歌詞を書いたんだ~*\(^o^)/*






でもいざ日本語にすると、どう表現するか難しいね~👽❄️









みんなも何か感じてくれたら嬉しいな✌️💛








Videoもアップしてるからぜひぜひcheckしてね~💙💚❤️💜💛








{3C09CFD3-F7A0-4474-8439-D81C0462C8FE:01}




それじゃあ今日もいっぱい笑って楽しい1日を~🙈💘






Always believe that something womderful is about to happen:)))






{AD6C47BA-B784-44E6-9E02-D41A5A4826FD:01}





Have a fabulous day.💜




💋💋💋




Karen Rose

⭐️Twitter