是日掙扎o佐成日

我又想換blog了

之前以為呢度就系我最中意ga地方

但系見到n多人話fc2好好用,功能強大wow

插件又多

所以心思思就像換果個試下

點知,一搞就搞o佐成日,仲要到依家都未申請到~ドクロ

好暈啊好暈啊(@Д@;


琴日同人ga1個月約定

我捻我真系好難完成到

點扮?!

金日又在大開殺戒雷


我部新電話幾時先可以入手!?

我部wii幾時先可以跟我翻屋企雷

是日,BEEE小姐終於鼓起勇氣同楊先生講o佐.

終於有鳥一個月ga約定!祝日


beee小姐需要ga系毅力.

同堅持不懈ga決心!


嗯.

要遵守一個月的約定!OK

一個月后會狠美好!狠幸福!満

edison陳事件搞到全城沸沸揚揚.
其實我都5知道呢件事點解會搞到gun嚴重.
呢個娛樂圈本身就系甘,祗筆過大家都5愿意接受呢個事實.或者系不斷自欺欺人.



好似EDC gun靚仔,而且系有錢又出名ga靚仔,有邊個女人5中意ar?!
機器仔講得無錯,之所以gun多男人憎EDC,祗筆過系佢地妒忌佢喈.XD




我根本就5覺得EDC有錯,更加5需要對任何人道歉.
佢中意點影系個人喜好問題.而且根本就冇捻住向公眾發表.
只是被居心不良ga人竊取pic甚至公開.
我地成日強調ga私隱權系呢件事上完全被人忽略.
大家在每天開電腦ga第一件事就系關注新pic噶發布之餘還要裝胸作勢地聲討EDC的道德淪亡問題.
蛤蛤.



我承認我都有討論過D PIC,但系純粹欣賞角度.張柏芝的確好身材!蛤蛤



導致EDC要道歉噶原因.其實好簡單.
還記得林狗系<是但噏 MOU低噴飯>講過:
"觀眾系5中意強者ga,因為觀眾中意睇受害者噶!"



SO...
講gun多野噶目的,5系話想鬧邊個,而系想講:
"EDC,無論你退5推出娛樂圈都好,我還是一樣愛你!"






P.S.林狗ga 08新talk show就黎有得睇.興奮+期待!