是日掙扎o佐成日
我又想換blog了
之前以為呢度就系我最中意ga地方
但系見到n多人話fc2好好用,功能強大wow
插件又多
所以心思思就像換果個試下
點知,一搞就搞o佐成日,仲要到依家都未申請到~![]()
好暈啊好暈啊(@Д@;
琴日同人ga1個月約定
我捻我真系好難完成到
點扮?!
金日又在大開殺戒![]()
我部新電話幾時先可以入手![]()
我部wii幾時先可以跟我翻屋企![]()
是日掙扎o佐成日
我又想換blog了
之前以為呢度就系我最中意ga地方
但系見到n多人話fc2好好用,功能強大wow
插件又多
所以心思思就像換果個試下
點知,一搞就搞o佐成日,仲要到依家都未申請到~![]()
好暈啊好暈啊(@Д@;
琴日同人ga1個月約定
我捻我真系好難完成到
點扮?!
金日又在大開殺戒![]()
我部新電話幾時先可以入手![]()
我部wii幾時先可以跟我翻屋企![]()
edison陳事件搞到全城沸沸揚揚.
其實我都5知道呢件事點解會搞到gun嚴重.
呢個娛樂圈本身就系甘,祗筆過大家都5愿意接受呢個事實.或者系不斷自欺欺人.
好似EDC gun靚仔,而且系有錢又出名ga靚仔,有邊個女人5中意ar?!
機器仔講得無錯,之所以gun多男人憎EDC,祗筆過系佢地妒忌佢喈.XD
我根本就5覺得EDC有錯,更加5需要對任何人道歉.
佢中意點影系個人喜好問題.而且根本就冇捻住向公眾發表.
只是被居心不良ga人竊取pic甚至公開.
我地成日強調ga私隱權系呢件事上完全被人忽略.
大家在每天開電腦ga第一件事就系關注新pic噶發布之餘還要裝胸作勢地聲討EDC的道德淪亡問題.
蛤蛤.
我承認我都有討論過D PIC,但系純粹欣賞角度.張柏芝的確好身材!蛤蛤
導致EDC要道歉噶原因.其實好簡單.
還記得林狗系<是但噏 MOU低噴飯>講過:
"觀眾系5中意強者ga,因為觀眾中意睇受害者噶!"
SO...
講gun多野噶目的,5系話想鬧邊個,而系想講:
"EDC,無論你退5推出娛樂圈都好,我還是一樣愛你!"

P.S.林狗ga 08新talk show就黎有得睇.興奮+期待!