是日掙扎o佐成日

我又想換blog了

之前以為呢度就系我最中意ga地方

但系見到n多人話fc2好好用,功能強大wow

插件又多

所以心思思就像換果個試下

點知,一搞就搞o佐成日,仲要到依家都未申請到~ドクロ

好暈啊好暈啊(@Д@;


琴日同人ga1個月約定

我捻我真系好難完成到

點扮?!

金日又在大開殺戒雷


我部新電話幾時先可以入手!?

我部wii幾時先可以跟我翻屋企雷