無得救是日掙扎o佐成日 我又想換blog了 之前以為呢度就系我最中意ga地方 但系見到n多人話fc2好好用,功能強大wow 插件又多 所以心思思就像換果個試下 點知,一搞就搞o佐成日,仲要到依家都未申請到~ 好暈啊好暈啊(@Д@; 琴日同人ga1個月約定 我捻我真系好難完成到 點扮?! 金日又在大開殺戒 我部新電話幾時先可以入手 我部wii幾時先可以跟我翻屋企