是日,跟miss林第一日出外勤

少有收穫

比起之前好似盲頭烏鷹系gun亂甘做.好o佐好多

雖然都系d好細好easy噶case..

but我都算獨立完成鳥第一份job啊.XDDD


p.s.是日早上9點幾發生月全食


p.p.s.是日元宵節.食o佐湯圓+紅豆綠豆糖水+一大包bluskies..==||||||

快撐死鳥(T_T)

罪過啊