第一日出外勤是日,跟miss林第一日出外勤 少有收穫 比起之前好似盲頭烏 鷹系gun亂甘做.好o佐好多 雖然都系d好細好easy噶case.. but我都算獨立完成鳥第一份job啊.XDDD p.s.是日早上9點幾發生月全食 p.p.s.是日元宵節.食o佐湯圓+紅豆綠豆糖水+一大包bluskies..==|||||| 快撐死鳥(T_T) 罪過啊