是日第一日翻實習
無驚無險安全準時到達
完全迷惘的一天啊
個師傅完全當我地識得操作
放曬手gun畀我地做
天啊..
當我地神仙么
從來都未做過
難道睇下就會識![]()
終於挨到放工
完全5知自己金日做o佐d么![]()
![]()
本身date o佐狗狗n江sa噶
不過因為要等佢地齋坐3粒鐘..
所以臨時爽約
其實實在是因為是日翻工信心疲累![]()
![]()
昨晚其實瞓5著
眼光光挨到2點
不是因為是日翻工緊張
而是因為我以前做野留低太多手尾
好多野都5知道點樣補償
覺得未來道路甚是曲折
ho想買電話
ho想減肥成功
so同母親大人提議
"如果我一個月內見到5kg..
gun佢就資助我買電話"
點知佢一口拒絕
說什麽
"你冇錢咩..你大把錢..
日日買埋d垃圾翻黎..
我俾錢你比你老竇多..
你問你老竇摞.
你放假系屋k都系我養你噶...
你老竇一分錢都冇畀"
我知.你巴閉啦..
你俾錢我多過我老竇好多..
以前我覺得呢d系應該噶.
因為母親大人系更加愛我,更加痛錫我..
佢會儘量滿足我ga要求
但系我金日聽到ga系
"我畀你老竇俾你ga錢多!"
呵呵...
夠啦..
我受夠呢d睇你面色做人ga日子
我已經可以想象得到
系出國之前ga呢段時間
如果我無收入
我ga生活會系點
連買件衫都5得![]()
哈..呢個絕對系當然
就連出街
我怕都會有困難
我真系有考慮過不如5好出國啦
無收入噶時候
我真系5知日子點扮
我5想在日日藕系屋k ga日子
呢個春節系我22年黎
最沒有記憶ga一個春節
我希望系第一次..
亦都系最後一次
是日放工之後衰然好支力
但依然5想翻屋k
到處閒逛
翻到屋k冇同佢講過一句話
5想講
亦都冇野講
或者我以後真系會好少翻屋k食晚飯
努力做野
努力溫書
努力搵錢!