YouTubePremium

Many of my students and friends have discovered YouTube and just about all of them are turned off by the ads they're forced to watch before getting to what they selected. At that point, I usually explain the YouTubePremium plan, which allows ad-free viewing.

After explaining it a number of people I decided to make a Japanese video to help them follow up, since just about everyone seems to want to subscribe to the Premium plan after hearing that it allows ad-free watching for a minimal monthly fee.

 

YouTubePremiumビデオ

YouTubePremiumビデオ

YouTubeの説明から

「皆さん、こんにちは!今回は、私がよく生徒や友人たちに説明している「YouTube Premium」についてお話しします。最近も、「YouTubeは面白いけど、広告が多くてストレスになる」といった声を多く耳にしました。そこで、この動画では、YouTubeをもっと快適に楽しむための「YouTube Premium」の魅力をシェアしたいと思います。

 

YouTube Premiumに加入すると、広告なしで動画を楽しめるだけでなく、1億曲以上の音楽が聴ける「YouTube Music」も利用可能です。また、オフラインでも視聴できるように動画や音楽をダウンロードできるなど、非常に便利な機能が盛りだくさんです。

 

私の周りでも、実際にYouTube Premiumを利用し始めた友人たちは、非常に満足していて、「もっと早く知りたかった」と言っています。この動画では、その具体的なメリットや登録方法をわかりやすく解説しますので、ぜひ参考にしてみてください。

 

もし興味があれば、まずは1ヶ月の無料トライアルから始めてみることをお勧めします。学生や友人たちと同じように、きっとあなたも満足できるはずです!」