Chargi-Q mini Pro Battery Charger

I was looking for a hand-cranked battery charger that would be able to charge my two smartphones at the same time in emergency situations. After looking at various chargers, I settled on LiberFlyer's 12,000mAh Chargi-Q mini pro. I'm so satisfied with it that I made a short Japanese review video describing my experience with it.

It has 3 charging methods: solar, hand crank and electrical outlet.

If you're looking for a charger that you can use in remote places as well as for insurance in a power failure, then I really think this one is a good buy.

Chargi-Q mini Pro(チャージックミニプロ)レビュー

防災用の手回しスマホ充電器を探していた時にamazonChargi-Q mini Pro(チャージックミニプロ)を見つけました。持っている2台の京セラS9X3を同時に素早く充電できる充電器が欲しかったので他社の高価な大容量で重たい製品に興味はありませんでした。

見つけた チャージックミニプロは丁度、条件を満たした上、ソーラー機能でスマホを無料で充電できます。最初は家に置くつもりでしたが、サイズはそれほど大きくないので車に入れて出張先にもスマホ充電に使うようになりました。

気に入ったため、レビュービデオもYouTubeにアップしました。

充電器または携帯バッテリーを探しているなら、ぜひビデオをご覧ください。