なぜだか分かりませんが、

 

このPVに出てくるおっさんと仲良くなれそうな気がします。

 

どんなに怪我をしても、

 

というか、死ぬくらいまでいっても、

 

好きな人のハートを射止めるまでは、絶対に辞めてはいけません。

 

だって、私たちは一度しか死ねないのですから。

 

 

 

ーーーーーーーーーーーーーー

 

 

 

 

 

 

 

 

I had a dream the other night
About how we only get one life
It woke me up right after two
I stayed awake and stared at you
So I wouldn
t lose my mind

 

最近夢を見たんだ

僕らの人生が一度きりしかないって事を

夜中の2時過ぎに飛び起きた

それから僕は、夜通し君の寝顔を見つめていたから

安心できたんだ

 

 


And I had the week that came from hell
And yes I know that you could tell
But you
re like the net under the ledge
When I go flying off the edge
You go flying off as well

 

地獄みたいな一週間だった

もちろん、君も分かってると思うけど

君は崖の下に取り付けられたネットだ

僕が安心して飛び降りたら

君は消えて無くなってしまうんだ

 

 

 

And if you only die once I wanna die with 

 

もし君が一度しか死なないのなら

僕は

 

 


You got something I need
In this world full of people there's one killing me
And if we only die once
I wanna die with you

 

僕が欲しい物を、君は手に入れた

たくさんの人がいるこの世界で

僕を殺そうとするたった一人の人

もし僕らが一度しか死なないのなら

僕は君と死にたい

 

 


You got something I need
In this world full of people there's one killing me
And if we only die once
I wanna die with you

 

僕が欲しい物を、君は手に入れた

たくさんの人がいるこの世界で

僕を殺そうとするたった一人の人

もし僕らが一度しか死なないのなら

僕は君と死にたい

 

 

 

Last night I think I drank too much
Yeah
, call it our temporary crutch
With broken words I tried to say
Honey don
t you be afraid
If we got nothing
, we got us

 

昨日はどうも飲みすぎたみたいだ

そう、お酒が僕らの松葉杖さ

うまく言葉が出てこないけれど

ねえ、心配しなくていいよ

もし何も無くたって

僕らは僕らのものだ

 

 

 

And if you only die once I wanna die with 

 

もし君が一度しか死なないのなら

僕は

 

 


You got something I need
In this world full of people there's one killing me
And if we only die once
,
I wanna die with you

 

僕が欲しい物を、君は手に入れた

たくさんの人がいるこの世界で

僕を殺そうとするたった一人の人

もし僕らが一度しか死なないのなら

僕は君と死にたい

 

 


You got something I need
In this world full of people there's one killing me
And if we only die once
,
I wanna die with you

 

僕が欲しい物を、君は手に入れた

たくさんの人がいるこの世界で

僕を殺そうとするたった一人の人

もし僕らが一度しか死なないのなら

僕は君と死にたい

 

 

 

I know that were not the same
But I'm so damn glad that we made it to this time
This time now
, around, yeah

 

そうさ、僕らは同じじゃない

でも、心から嬉しいんだ

今度こそ、僕らはついにやったんだよ

 

 

 

You got something I need
In this world full of people there's one killing me
And if we only die once
I wanna die with you
You yeah

 

僕が欲しい物を、君は手に入れた

たくさんの人がいるこの世界で

僕を殺そうとするたった一人の人

もし僕らが一度しか死なないのなら

僕は君と死にたい

 

 

 

You got something I need
In this world full of people there's one killing me
And if we only die once
, (hey)
I wanna die with you (you, you, you) 

 

僕が欲しい物を、君は手に入れた

たくさんの人がいるこの世界で

僕を殺そうとするたった一人の人

もし僕らが一度しか死なないのなら

僕は君と死にたい

 

 


You got something I need
In this world full of people there's one killing me
And if we only die once
, (hey)
I wanna die with you (you, you, you)

 

僕が欲しい物を、君は手に入れた

たくさんの人がいるこの世界で

僕を殺そうとするたった一人の人

もし僕らが一度しか死なないのなら

僕は君と死にたい

 

 

 

If we only die once
I wanna die

 

もし僕らが一度しか死なないのなら

僕は

 


If we only live once
I wanna live with you

 

もし僕らが一度しか生きられないなら

僕は君と生きていきたい