たいへん!街が怪獣に襲われているよ!

 

そんな時は、Cartoon Heroesの出番だ!

 

きっと素晴らしいスーパーパワーでやっつけてくれるはず!

 

 

 

ーーーーーーーーーーーーーー

 

 

 

 

 

 

 

 

We are what we're supposed to be
Illusions of your fantasy
All dots and lines that speak and say
What we do is what you wish to do

 

私たちは、自分たちの理想どおりの存在

あなたの空想上の幻

点と線が喋り出すの

私たちは、みんなが憧れる事をやるの

 

 

 

We are the color symphony
We do the things you want to see
Frame by frame
, to the extreme

 

俺たちは、それぞれの色が混ざり合って

君が見たい物をやってやるのさ

コマからコマへ、端から端へ飛んで

 

 

 

Our friends are so unreasonable
They do the unpredictable
All dots and lines that speak and say
What we do is what you wish to do

 

私の友達は破天荒で

予想外な事をする

点と線が喋り出すの

私たちは、望んだ事をやるのよ

 

 

 

It's all an orchestra of strings,
Doing unbelievable things
Frame by frame
, to the extreme
One by one
, we're making it fun

 

一つ一つがオーケストラみたいに合わさって

とてつもない事をやり遂げる

コマからコマへ、端から端へ

一コマずつ、楽しい事をするのだ

 

 

 

We are the cartoon heroes, oh,
We are the ones who're gonna last forever
We came out of a crazy mind
, oh,
And walked out on a piece of paper

 

僕らはマンガの主人公さ

僕らの物語はずっと続いてく

とんでもない事を企んで

マンガの中から飛び出した

 

 

 

Here comes Spiderman, an arachnophobian
Welcome to the toon town party
Here comes superman from never-never land
Welcome to the toon town party

 

クモ嫌いの人!スパイダーマンが来てくれたよ!

マンガの世界のパーティへようこそ

夢の国から、スーパーマンだ!

マンガの世界のパーティへようこそ

 

 

 

We learn to run at speed of light
And to fall down from many heights
It's true but just remember that
What we do is what you just can't do

 

光の速さで走って

ものすごい高さから飛び降りる

全部ホントだけど、忘れないで

みんなが出来ない事を私たちがやるの

 

 

 

I know the route of craziness
A bunch of dots that's chasin' us
Frame by frame
, to the extreme
One by one
, we're making it fun

 

この先はヤバい

点がいっぱい追いかけて来るよ

コマからコマへ、端から端へ

一コマずつ、楽しい事をするのだ

 

 

 

We are the cartoon heroes, oh,
We are the ones who're gonna last forever
We came out of a crazy mind
, oh,
And walked out on a piece of paper

 

僕らはマンガの主人公さ

僕らの物語はずっと続いてく

とんでもない事を企んで

マンガの中から飛び出した

 

 

 

Here comes Spiderman, an arachnophobian
Welcome to the toon town party
Here comes superman from never-never land
Welcome to the toon town party

 

クモ嫌いの人!スパイダーマンが来てくれたよ!

マンガの世界のパーティへようこそ

夢の国から、スーパーマンだ!

マンガの世界のパーティへようこそ

 

 

 

You'll think we're so mysterious
Don't take us all too serious
Be original
, and remember that
What we do is what you just can can't do

 

私たちって、とってもミステリアスでしょ

あまり真面目に考えないでね

自分らしく、そして忘れないで

みんなが出来ない事を、私たちがやるの

 

 

 

What we do is what you just can can't do

What we do is what you just can can't do

What we do is what you just can can't do

What we do is what you just can can't do

 

みんなが出来ない事を、私たちがやるのよ

 

 

 

We are the cartoon heroes, oh,
We are the ones who're gonna last forever
We came out of a crazy mind
, oh,
And walked out on a piece of paper

 

僕らはマンガの主人公さ

僕らの物語はずっと続いてく

とんでもない事を企んで

マンガの中から飛び出した

 

 

 

There's still more to come,
And everyone will be
Welcomed at the
Toon
(toon)
Town (town)
Party!

 

まだまだ大歓迎だよ

みんなおいでよ

マンガの世界のパーティへ!

 

 

 

ーーーーーーーーーーーーーー

 

 

"Cartoon"と"Anime"は特に意味の違いはないようですが、

 

日本語英語である"Anime"が逆輸入された結果、

 

"Cartoon"という言葉は死語になりつつあるようです。

 

そういえば、このPVの彼女らみたいに

 

特に何の特殊能力も持ってないヒーローなんて

 

最近いないですもんね。

 

こういうのはこういうので、私は好きですけど。