私は、予防ケア事業を行っています。私の仕事は、命と人生について考えること、命と人生の質を高めるための知識と技術を提供すること、たくさんの命と人生を救うことです。

私に出来ることは、自分の経験や学びを言葉や文字にして伝えたり、技術を直接指導したりすることです。

小さい生活の変化、思考の変化、心の在り方、日々の選択が人生の質を高めるということです。

結果が出るまでには時間がかかります。ダンスも看護もそれは同じ。
私たちは生き物だからです。

ここに命が存在するのにも約40億年かかっています。この奇跡を知れば、自分の価値に気づき、自分の命や人生を大切にするはずです。

私は子供のころ、勉強することの必要性が解りませんでした。大人たちの誰も納得する答えをくれませんでした。

だから、勉強してきませんでした。自分に必要なこと、最小限の領域だけ勉強しておけば良いという感覚でした。好きなこと、やりたいことしかしてこなかったのです。

私の人生は、愛する人の存在でガラリと変わりました。それは、新型コロナウイルス感染症の影響も大きかったと思います。感染症が流行していたから、私はアメリカの医療や感染の状況について情報収集するようになりました。

私は、アメリカの合理的で解りやすい、シンプルな方針と切り替えが好きです。良いものは良い、悪いものは悪いという科学的な根拠を元に決断が繰り返され、物事が進んでいきます。

私は、ウイルスの特徴やアメリカではどのような治療を行っているのか、どんな状況なのかということが知りたくて、彼と連絡を取っていました。彼は私にたくさんのことを教えてくれました。

いなくなった今は、知識を与えること、自分の経験を伝えることは、愛のカタチであるのだということが解ります。愛する人を守るために、正確な情報や知識がとても大切だからです。

私は、実際に勉強したり、最新の情報を収取することで病院のクラスターを切り抜けることができました。今でも毎日勉強するということをしています。

私は、予防についてInstagram、YouTube、tikto、ブログなどで情報を発信しています。特に、Instagramでは、毎日動画を更新しています。これも私の勉強のうちなのです。

ダンス動画がとても再生回数が多く、ダンスって世界中で人気なんだと感じているところです。言葉を選ばないからだと思います。

それで、私は、自分の伝えたいことをAIで英語で翻訳したり、ブログの英訳を読んだ動画を作成したりして、世界中に発信することを意識するようになりました。AIのお陰で、言葉の壁はなくなったのです。

すると、突然ダイレクトメールが届き、「私のホームページを見た」、「プロデュースが必要だ」、「貴方のコンテンツには価値がある」など言うアメリカの会社がコンタクトを取ってきました。

それだけ、日本は今、海外から注目を浴びているということです。
私は、日本の自然、食、伝統芸能に価値があると思っていて、それを売ろうと思っています。

私は「野心家で助かる」とも言われました。

同じ仕事をするのなら、質にこだわる。それが私のポリシーです。アメリカの人からのお声かけはとても嬉しかった。でも、今の私は、福岡から世界へというビジョンもあって、日本の人と一緒に仕事がしたいという気持ちが強いのです。日本に来てくれたり、日本の時間に合わせてスケジュールを組んでくれれる相手が良いと思っているのです。

私のホームページの表示回数は、日本の次にアメリカです。アメリカだけが見てくれている日もあります。だから、営業先はアメリカ。そう決めています。

私の知識と技術に価値がある。そう思ってくれている人が世界中に増えたら、世界中の人が元気になる。皆で、自然や地球を守ることができる。

私たちは、自然の一部。

たくさんの人に想いや愛を奏でなければ。
たくさんの人の応援、リアクション、お声かけに感謝しています。

自分の想い、やりたいこと、叶えたい夢、真実を大切にして
正義と社会貢献を利益にするビジネスを展開してまいります。

I run a preventive care business. My job is to think about life and life, to provide knowledge and skills to improve the quality of life and life, and to save many lives and lives.

What I can do is to share my experiences and learnings in words and letters, and to teach techniques directly.

It is about small life changes, changes in thought, mindfulness and daily choices that improve the quality of life.

It takes time to see results. In dance and nursing it is the same. We are living beings.

It has taken about four billion years for life to exist here. If you know this miracle, you will realise your value and value your life and your life.

When I was a child, I did not understand the necessity of studying. None of the adults could give me a satisfactory answer.

That is why I did not study. I felt that I only needed to study what was necessary for me and in the minimum possible areas. I have only done what I liked and what I wanted to do.

My life has changed completely because of the people I love. I think that was partly due to the impact of the new coronavirus infection. Because of the epidemic of infection, I began to gather information about the state of healthcare and infection in the USA.

I like the rational, straightforward and simple policy and switching in the USA. Decisions are made repeatedly and things are done based on scientific evidence that what is good is good and what is bad is bad.

I kept in touch with him to find out more about the characteristics of the virus, what treatment is being offered in the US and what the situation is like. He taught me a lot.

Now that he is gone, I understand that giving knowledge and sharing my experiences is a form of love. I know that accurate information and knowledge is very important in order to protect my loved ones.

I was able to get through the clusters in the hospital by actually studying and acquiring up-to-date information. I still do what I do, which is to study every day.

I share information about prevention on Instagram, YouTube, tikto and my blog. Especially on Instagram, I update a video every day. This is also part of my study.

My dance videos get so many views, and I am just feeling that dance is very popular all over the world. I think it's because I don't choose my words.

So I became aware that I could translate what I wanted to say in English with AI and create videos where I read the English translation of my blog and send it out to the world, and thanks to AI, the language barrier is gone.

Then all of a sudden, I received direct mail, and American companies contacted me saying they had seen my website, that they needed to produce it, that your content was valuable, etc.

That's how much attention Japan is now receiving from abroad. I think there is value in Japan's nature, food and traditional arts, and I am trying to sell them.

I have also been told that I am ambitious and helpful.

If I am going to do the same job, I am going to focus on quality. That is my policy. I was very happy to hear from people in the US. But now I have a vision of Fukuoka to the world, and I want to work with people from Japan. I would like to have a partner who can come to Japan and schedule my work according to Japanese time.

The number of times my website is viewed is in the US, after Japan. There are days when the US is the only country that sees it. So, my sales destination is the US. That is what I have decided.

My knowledge and skills are valuable. If there are more people in the world who think so, people all over the world will be healthy. Together, we can protect nature and the planet.

We are part of nature.

We must play our thoughts and love to many people. We are grateful for the support, reactions and calls of so many people.

We will develop a business that benefits justice and social contribution by valuing our thoughts, what we want to do, the dreams we want to fulfil and the truth.