*04/06/12(Mon)* | ONE BY ONE

ONE BY ONE

ひとつずつ いっぽずつ つれづれなるまゝに よしなしごとを そこはかとなく ゆる~く 書き綴って参ります。

※日本語訳は下にあります。

Days in Aderaide 3

Unfortunately,I don't have work o' the wine factory 2day...

I was going 2 divide my C.V shops in the city but it rain(T_T)

Therefore I slob about organize photos,write a diary,wash my clothes etc.

Small Yoshi who is going back 2 Jpn tmr went 2 the same uni in Jpn when he was a uni student!

he's 5 years younger than me so when I was a uni student I couldn't bump into him anyway I never thought I'd see like him here…world is small.

N then I have my front hair cut by big Yoshi who was hairdresser in Jpn♪( ´▽`)

that's all.

テキトー訳:
アデレード3日目。

残念ながらこの日はワイン工場での仕事は無く…レジュメを配りに街まで行こうと思ったらまさかの雨(T_T)

とゆーわけでこの日は今まで撮った写真の整理したり、日記書いたり、洗濯したりバッパーでウダウダしてました。

明日日本に帰るとゆー小さいYoshiはなんと同じ大学に通ってたそうな!
5つ年下なので在学中は被ってないけどまさかこんな辺鄙な地で後輩と出会うとは…世間は狭いぜ。

あと日本で美容師してた大きいYoshiに前髪切ってもらいました♪( ´▽`)

そんな感じのオレでした。

日本ブログ村に参加していますので押していただけると嬉しいです(σ・∀・)σにほんブログ村 海外生活ブログへ


読者登録してね