Oh, it's like that, I'm your dream come true

ああそう来るんだ 私はあなたの理想の女の子なのに

When it's on a platter for you

目の前の大皿に乗っていると

Then you pull back when I try to make plans

こっちに押し戻すんだね 二人の計画を立てていたのに

More than two hours in advance, mm

二時間以上前からね


I slam the door, l hit ignore

ドアをバタンと閉めて 無視を決め込んで

I'm saying, "No, no, no, no more"

こう言うの「やだやだやだ もう嫌だ」って

I got you blocked

あなたならブロックしたよ

After this, an afterthought

こうやって考え直した後で

I finally cut you off

ようやくあなたとの縁を全て絶ち切るの


I feel so much lighter like a feather with you off my mind, 

あなたのことを忘れたら 羽根みたいにすごく軽くなったの

Floatin' through the memories like whatever

思い出を漂いながらどうでもいいやって

You're a waste of time, ah

時間の無駄だったわ


Your signals are mixed, you act like a bitch

態度がコロコロ変わるし 下品な振る舞いもするし

You fit every stereotype, "Send a pic"

よくいるタイプに全部当てはまるわ「写真を送って」とか

I feel so much lighter like a feather with you out my life

あなたが私の人生から消えたら 羽根みたいにすごく軽くなったの

With you out my life

あなたが私の人生から消えたらね


(Do-do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do)


Like a feather, like a feather, like a feather, yeah

羽根みたいに


It feels so good not carin' where you are tonight

あなたが今夜どこにいるのかなんて気にならなくなってすごく気分がいいの

And it feels so good not pretendin' to like the wine you like

あなたのお気に入りのワインを好きなフリをしなくて済むのもとっても楽でいいわ


I slam the door, l hit ignore 

ドアをバタンと閉めて 無視を決め込んで

I'm saying, "No, no, no, no more"

こう言うの「やだやだやだ もう嫌だ」って

I got you blocked, excited to never talk, l

あなたならブロックしたよ もう話さなくていいなんて最高だわ

I'm so sorry for your loss

ごめんね あなたが損しちゃったよね


I feel so much lighter like a feather with you off my mind

あなたのことを忘れたら 羽根みたいにすごく軽くなったの

Floatin' through the memories like whatever

思い出を漂いながらどうでもいいやって

You're a waste of time, ah

時間の無駄だったわ


Your signals are mixed, you act like a bitch 

態度がコロコロ変わるし 下品な振る舞いもするし

You fit every stereotype, "Send a pic"

よくいるタイプに全部当てはまるわ「写真を送って」とか

I feel so much lighter like a feather with you out my life

あなたが私の人生から消えたら羽根みたいにすごく軽くなったの

With you out my life

あなたが私の人生から消えたらね


(Do-do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do)


Like a feather, like a feather, like a feather

羽根みたいに


You want me? I'm done

私が欲しいの?お断りよ

You miss me? No duh

私が恋しいの?私は全然

Where I'm at, I'm up where I'm at

今の自分が一番最高なの