マリリンさんという方は、
こんなにも素敵な言葉を
おもちだったのですね。
知りませんでした。

MarilynQM テレグラムより、
沈黙が静かでないとき
 そして、それは信じがたいように
なっているように感じます…
 私は知っています、時々、
あなたはあきらめたいと感じます
 しかし、私たちは世界を
その足元に連れて行くことを約束します!!!

 フォロー:@MarilynQM
When the silence isn't quiet
 And it feels like it's getting hard to believe …
 I know, sometimes, you feel like giving up
 But I promise we'll take the world to its feet!!!

 Follow: @MarilynQM

人生は美しいものであり、
笑顔がたくさんあるので、
笑顔を保ちましょう。

 参加:@MarilynQM

  Keep smiling because life is a beautiful thing and there’s so much to smile about.
JOIN: @MarilynQM  』



常に、常に、常に自分を信じてください。 
そうしないと誰がするのでしょうか?

 参加:@MarilynQM

Always, always, always believe in yourself. Because if you don’t then who will?

JOIN: @MarilynQM




「もしあなたが両面になるつもりなら、
少なくともそのうちの1つを
きれいにしてください。」
 参加:@MarilynQM

“If you’re gonna be two-faced
 at least make one of them pretty.”

JOIN: @MarilynQM




「常に笑顔で、人生で得たものを
見上げることを忘れないでください。」

 参加:@MarilynQM

 “Always remember to smile and 

look up at what you got in life.”

JOIN: @MarilynQM



TheHiddenSurvivorからの転載を
載せておりました。
『From
TheHiddenSurvivor より、
別のトラップドア。 
私が見ているものが見えますか?
 目を開けて。
 マニピュレーターはいたるところにあります。
 みんなを信じないでください。
 「良い」ものでさえ「悪い」ものです。
 救うことができない死すべき男たちに、あなたの信頼を置いてはいけません。
 彼らの精神が去ると、彼らは地面に戻ります。
 その日、彼らの計画は無に帰した。
 神に信頼を置いてください!

 私は光を見ます!
 星に従ってください。  。  。
 🌪
 祈る!

 私のメッセージに焦点を当てます。  。  。
 FQCUS。
 ❗️SHARE❗️SHARE❗️SHARE❗️
 @TheHiddenSurvivorに参加する

Another trapdoor. 
Do you see what I see? 
Open your eyes.
The manipulators are everywhere. 
Don’t believe everyone. 
Even the “good” ones are the “bad” ones. 
Do not put your trust in princes, 
in mortal men, who cannot save. 
When their spirit departs, 
they return to the ground. 
On that very day, 
their plans come to nothing.
Put your trust in God! 

I SEE LIGHT! 
Follow the star . . . 
🌪
Pray! 
Focus on my messages . . . 
FQCUS.
❗️SHARE ❗️SHARE ❗️SHARE ❗️
Join @TheHiddenSurvivor
   』