Take Me Home, Country Roads ♬ John Denver | ☆ワンコロ☆ビートルズ好きのブログ☆

☆ワンコロ☆ビートルズ好きのブログ☆

日頃のたわいない事から、気になった事 等々。
気ままなブログです♬ 音楽好き♬ ビートルズ好き♬ #Beatles

{9E038595-C066-491E-AB0E-A6842F0FA2E8:01}

{8307442F-F893-4663-BE76-E9F1C3BE0A66:01}

Take Me Home, Country Roads 
♬ John Denver 


Almost heaven, West VirginiaBlue ridge mountains, Shenandoah riverLife is old there, older than the treesYounger than the mountains, growin’ like a breeze

 

Country roads, take me homeTo the place, I belongWest Virginia, mountain mamaTake me home, country roads

 

All my memories, gather ‘round herMiner’s lady, stranger to blue waterDark and dusty, painted on the skyMisty taste of moonshine, teardrop in my eye

 

RepeatI hear her voice, in the mornin’ hour she calls meThe radio reminds me of my home far awayDrivin’ down the road I get a feelin’That I should have been home yesterday, yesterday

 

Country roads, take me homeTo the place, I belongWest Virginia, mountain mamaTake me home, country roadsTake me home, country roadsTake me home, country roads



天国のようなところさ、ウエストバージニアはブルーリッジ山脈、シェナンドー川そこでの暮らしは木々よりも古く山より若く、そよ風のように時は流れる

 

カントリーロード(故郷へと続く道よ)私を故郷へ連れて行って私の居るべき場所へウエストバージニアの母なる山へ私を連れて行っておくれ、カントリーロード

 

思い出は彼女のことばかり炭鉱夫の妻 は海を知らない暗くて灰にまみれるて空にそびえる密造酒のおぼろげな味を思い出すと涙が目ににじむ

 

彼女の声が聞こえる。朝、彼女が私に呼びかけるそのラジオの声で遠い故郷の家を思い出す車を走らせながら思う昨日でも、もっと早く帰るべきだったと

 

カントリーロード、私を故郷へ連れて行って私の居るべき場所へウエスト バージニアの母なる山へ私を連れて行っておくれ、カントリーロード私を連れて行っておくれ、カントリーロード私を連れて行っておくれ、カントリーロード


♬TakeMeHome,CountryRoads/JohnDenver♬ ☜ こちらをクリックしてください♬


♬TakeMeHome,CountryRoads/OliviaNewton-John♬ ☜こちらをクリックしてください♬