(Just Like) Starting Over ♬ John Lennon | ☆ワンコロ☆ビートルズ好きのブログ☆

☆ワンコロ☆ビートルズ好きのブログ☆

日頃のたわいない事から、気になった事 等々。
気ままなブログです♬ 音楽好き♬ ビートルズ好き♬ #Beatles

photo:01


(Just Like) Starting Over ♬ John Lennon


Our life together is so precious together
We have grown, we have grown
Although our love is still special
Let's take a chance and fly away somewhere alone

It's been too long since we took the time
No-one's to blame, I know time flies so quickly
But when I see you darling
It's like we both are falling in love again
It'll be just like starting over, starting over

Everyday we used to make it love
Why can't we be making love nice and easy
It's time to spread our wings and fly
Don't let another day go by my love
It'll be just like starting over, starting over

Why don't we take off alone
Take a trip somewhere far, far away
We'll be together all alone again
Like we used to in the early days
Well, well, well darling

It's been too long since we took the time
No-one's to blame, I know time flies so quickly
But when I see you darling
It's like we both are falling in love again
It'll be just like starting over, starting over

Our life together is so precious together
We have grown, we have grown
Although our love is still special
Let's take a chance and fly away somewhere


僕達が一緒にいる人生は とても価値のある事だ
僕達は成長したんだよ 僕達は成長したんだよ
未だに 僕達の愛は 格別だけれど
チャンスを使おうよ どこかへひとりで飛び立つんだよ

僕達が今までやって来てから 長すぎる時間が経過したんだ
誰の所為でも無く 時間は とても早く過ぎ去るものだよ
だけど 僕が君と会うとき
改めて 僕達2人は恋に落ちてしまうような
ちょうどやり直している そんな感じなのさ やり直しさ

毎日 僕達は 愛し合って来た
何故 僕達は 素敵に簡単にメイク・ラブできないんだろう?
僕達は 翼を広げて 飛び立つ時期なんだよ
僕の愛で これ以上の日々を過ごすのはやめよう
ちょうどやり直している そんな感じなのさ やり直しさ

どうして 僕達はひとりで飛び立たないのだろう?
どこか遠くまで旅をするんだよ 遥か遠くまで
僕達は もう一度 同時に ひとりになるのさ
僕達が ずっと以前は そうだったように

僕達が今までやって来てから 長すぎる時間が経過したんだ
誰の所為でも無く 時間は とても早く過ぎ去るものだよ
だけど 僕が君と会うとき
改めて 僕達2人は恋に落ちてしまうような
ちょうどやり直している そんな感じなのさ やり直しさ

僕達が一緒にいる人生は とても価値のある事だ
僕達は成長したんだよ 僕達は成長したんだよ
未だに 僕達の愛は 格別だけれど
チャンスを使おうよ どこかへひとりで飛び立つんだよ