Only One / PJ Morton | あずきのブログ

あずきのブログ

徒然なるままに
好きな事をぶつぶつ独り言してます。
時折、裏あずき(ヘンタイ)が発動し BL の漫画や小説について 独り言してます


よろしくお願いします

It's so groovy and mellow🎧🎼






和訳

他に何もいらないって確信してる
これは今まで感じた中で最高の気分だ
長い時間がかかったのは分かってるけど、
今はここにいる
どこにも行かないし、もう恐怖もない
部屋は人でいっぱいだけど、君しか見えない
そう、私はすごく集中していて
、他のことは全部後ろ姿
君がそれを見るために何が必要か教えて
私はただ君と一緒にいたいだけ

ねえ、君は僕が望むのは君だけだって知ってるよ
僕が望むのは、僕が望む人
僕が必要なものも、君だけだって知ってるよ
僕が必要なものも、僕が必要なもの
僕が望むのは、君だけだって知ってるよ
僕が望むのは、僕が望む人
僕が必要なものも、僕が望む人
僕が必要なものも、君だけだって知ってるよ
僕が必要なものも、僕が望む人
僕が必要なものも、君だけだって知ってるよ
僕が必要なものも、僕が望む人
僕が必要なものも、君だけだって知ってるよ
ああ

君は僕が以前にも
同じことを言っていたのを聞いたことがあるだろう
でも今回は違う、
もっと欲しいって確信してる
だからもう一度だけチャンスをくれ、
君をがっかりさせない
僕が見せるものを見て、
今僕が見せるものを見て
永遠は長い時間だってわかってる
でも僕には他に選択肢がない
君にわかってもらうには何が必要か教えて
僕は君と一緒にいたいだけなんだって
ねえ、君は僕が望む唯一の人だってわかってるよ
僕が望む人、僕が望む人
僕が必要なのは君だけだってわかってるよ
僕が望む人、僕が望む人
僕が必要なのは君だけだってわかってるよ
僕が望む人、僕が望む人
僕が必要なのは君だけだってわかってるよ
僕が必要なのは、僕が望む人、僕が望む人
僕が必要なのは君だけだってわかってるよ
僕が必要なのは、僕が必要な人
僕が必要なのは君だけだってわかってるよ
ああ
ああ、僕は君に決心したんだ
自分が何が欲しいかはわかっている
君が気づくのを待っているだけ
僕がはっきりと見ているものを
これほど確信したことはかつてなかった
ああ人生で一度もなかった
でも今こそ君が僕の唯一無二の存在になる時だ
ねえ、君は僕が望む唯一の人だって分かってるよ
僕が望む人、僕が望む人
君は僕に必要な唯一の人だって分かってるよ
僕に必要な人、僕に必要な人
君は僕が望む唯一の人だって分かってるよ
僕が望む人、僕が望む人
君は僕に必要な唯一の人だって分かってるよ
僕に必要な人、僕に必要な人
君は僕に必要な唯一の人だって分かってるよ
ああ







I’m pretty sure I don’t need anything else
This is the best feeling I’ve ever felt
I know it took a long time, but now I’m here
And I ain’t going nowhere, no more fear
Room full of people but I only see you
Yeah, I’m so focused, everything else is in my rear view
Tell me what it’s going to take for you to see
I only wanna be with you


Say girl, you know that you’re the only one that I want
The one that I want, one that I want
You know that you’re the only one that I need
The one that I need, one that I need
You know that you’re the only one that I want
The one that I want, one that I want
You know that you’re the only one that I need
The one that I need, one that I need
You know that you’re the only one that I want
Ooh

I know you’ve heard me say the same things before
But this time’s different, I’m sure that I want more
So give me just one more chance, I won’t let you down
Just watch what i show you, watch what I show you now
I know that forever is a long time
But there is no other choice in my mind
Tell me what it’s going to take to make you see
That I only wanna be with you


Say girl, you know that you’re the only one that I want
The one that I want, one that I want
You know that you’re the only one that I need
The one that I need, one that I need
You know that you’re the only one that I want
The one that I want, one that I want
You know that you’re the only one that I need
The one that I need, one that I need
You know that you’re the only one that I want
Ooh


Oh I, I’ve made uṗ my mind
I know just what I want
I’m just waiting for you to see
What I see so clearly
I’ve never been more sure
Oh never in my life
But the time is right for you to be my one and only

Say girl, you know that you’re the only one that I want
The one that I want, one that I want
You know that you’re the only one that I need
The one that I need, one that I need
You know that you’re the only one that I want
The one that I want, one that I want
You know that you’re the only one that I need
The one that I need, one that I need
You know that you’re the only one that I want
Ooh