Babyface & Ella Mai - Keeps On Fallin | あずきのブログ

あずきのブログ

好きな事をぶつぶつ独り言してます。
時折、裏あずき(ヘンタイ)が発動し BL の漫画や小説について 独り言してます
最近は 多国籍文語にて
本当に自己満足のブログになります


よろしくお願いします

私の好きな
Babyfaceさん
Ella Mai さん

夢のコラボ!!


Mellow にならざるえない
の 当たり前だ!!

AMAZING✨






Lyrics

Everyday like the first date
毎日が初めての日のよう

Still get butterflies, oh, yeah
未だ蝶々を捕まえている oh, yeah

Middle of the night
夜中に

We all the way, baby
私達の全ての道に 、baby

Baby

Ain't no looking around I'm first place
  1. 私の最初の場所を見てまわってます

So I love him even him on his worst day
だから、私が彼を愛するように
彼の最悪の日を穏やかにしてください

He's always there for me (yeah)
彼はいつも私の為にそこにいてくれる

And I don't know why
そして、私はなぜなのか知らないけど

He don't ever give up
彼はけして諦めないの

Go beyond and above
それを超えて そして 上昇するの


Yeah, yeah (yeah, yeah)

But everytime he does
しかし 彼がそれをするたびに

I'ma (注2)rain back at him
私は彼の後ろに雨を降らすだろう

I keeps on falling in love (love)
私は恋に落ち続けるの

Oh, yeah, yeah (ooh-ooh)

Mm-hmm, keeps on falling in love
Mm-hmm, 恋に落ち続けて

I keeps on falling in love
私は恋に落ち続ける

Oh-oh-oh, baby (falling in love)

Mm-hmm, I keeps on falling in love (ooh, yeah)

You the reason why in the first place (yeah)
あなたが1番の理由です

Even going up and it's yours bae(注1)
上昇し続け そして あなたのパートナーです

Ain't no doubt about it you Ella Mai (Ella Mai)
あなたはエラ メイ それに対する疑いはないの


Baby, baby

You gotta give yourself some credit
あなたはほんの少し信用を得なければなりません


So baby don't forget
ベイビー 忘れないで


Girls like you make the world go round
あなたのような女の子が世界を回すことを

You make the world go round and round
世界中を回るようにしてあげる


And I don't know why
そして、何故か分からないけど


He don't ever give up
彼はけして諦めないの

Go beyond and above
それを超えて、上昇するの

Yeah, yeah (yeah, yeah)

But everytime he does
しかし 彼がそれをするたびに

I'ma rain back at him
私は彼の後ろに雨を降らすだろう


I keeps on falling in love (love)

Oh, yeah, yeah (ooh-ooh)

Mm-hmm, keeps on falling in love

I keeps on falling in love (she keeps on falling)

Oh-oh-oh, baby (she keeps on falling)

Mm-hmm, I keeps on falling in love (ooh, yeah)

Guess that's why I love him
そういうわけで 私は彼を愛してるの


He's my guy I love him
彼は私の彼で私は彼を愛してるの

He's so fine, oh-ooh-whoa-oh (ooh, yeah)
彼はとても元気です、oh-ooh-whoa-oh (ooh, yeah)


And if you ask me why I want him
  1. そして、
  2. あなたが私になぜ彼が欲しいかについて私に
  3. 尋ねるならば、

I can't lie I love him
嘘をつけない 私が彼を愛してると

I won't let it go
私はほっておくことができない

I keeps on falling in love (love)

Oh, yeah, yeah (ooh-ooh)

Mm-hmm, keeps on falling in love

I keeps on falling in love

Oh-oh-oh, baby (falling in love)

Mm-hmm, I keeps on falling in love (ooh, yeah)

Falling in love (she keeps on falling)

Oh, yeah, yeah, yeah (she keeps on falling)

Mm-hmm, keeps on falling in love (Ella Mai, Babyface)

I keeps on fallng in love, oh, baby (she keeps on falling)

I keeps on falling in love






注1

bae(ベイ)」は、「before anyone else」の頭文字をとってできた言葉(※)で、彼氏、彼女がお互いを呼ぶ時などに使われます。ティーンエージャーを中心に、若者を中心に使われる言葉です


注2

ima [アイマ]

[慣用句](アメリカ)(インターネット
1.=I'm going to

"I'm going to~(私は~するつもりだ)"の縮約形で、未来の予定/意思を表す時に用いられる














sampling 元曲

👇