アメリカの獣医の検定試験 I passed the North American Veterinary Licensing Exam!
やっと、獣医になるよ!五月に卒業の後で、正式に獣医になる。それまでに、最後のクラス(簡単の)を受けている。必修のローテーションを終わって、生活がまたあるよ!検定試験の前に、毎日勉強していて、ローテーションしていて、楽しいことできなくて、本当に厳しかったよ。 Finally, I will become a veterinarian. After I graduate in May, I will officially become a veterinarian. Until then, I'm taking my last class. I finished my required rotations, so I can have a life again! lol. Before the licensing exam, I was studying everyday, working in my rotations, and I couldn't do any fun things. It was really torture.
それも、その試験は超超難しいよ!360問題があって7,8時間で受けた。受けた後、ショックでした。絶対失敗したと思った! Also, that test was super super hard! There were 360 questions and I took 7-8 hours to take it. After taking the test, I was in shock. I definitely thought I failed!
じゃあ、今大丈夫よ!やっと、絵を描くことに戻る! Well, it's okay now! Finally, I can return to drawing!
日本に一番の驚くべきなことは? Do As Infinityの新年カウントダウンのコンサート後で、一時ぐらいでホテルに帰るに電車を待っていた。正月だから、電車は特別の時間があるね。私の電車が来たら、もう人がいっぱいを見てびっくりした。人が多すぎる!やだ~入りたくない!と思う。でも、何となく、後ろに群衆が私を電車に押した。
一番いい経験は? もちろん、Do As Infinityのカウントダウン・コンサート。私はDoAsのファンです!一番大好きなバンドと思う。Mちゃんってという留学生していた友達と一緒にコンサートに行った。彼女はチケットを買ってくれた。それで、そのコンサートは東京に主目的の一つだった。他のはMちゃんと会うのだった。
これの名前分からない。「宮殿」ってと思う。でしょう? I don't know the actual name of the building. I think it's called or is actually the Kyuuden (Imperial Palace) according to Wikipedia. haha.