Foollsh. | 長谷川あや オフィシャルブログ 「あやすけ成長日記」 Powered by Ameba

Foollsh.





See my days are cold without you
But I'm hurtin while im with you
And though my heart can't take no more
I keep on running back to you
See my days are cold without you
But I'm hurtin while im with you
And though my heart can't take no more
I keep on running back to you

Baby I don't know why ya treatin me so bad
You said you love me, no one above me
And I was all you had
And though my heart is eating for ya
I can't stop crying
I don't know how
I allow you to treat me this way and still i stay

See my days are cold without you
But I'm hurtin while im with you
And though my heart can't take no more
I keep on running back to you
See my days are cold without you
But I'm hurtin while im with you
And though my heart can't take no more
I keep on running back to you

Baby I don't know why ya wanna do me wrong
See when I'm home, I'm all alone
And you are always gone
And boy, you kno I really love you
I can't deny
I can't see how you could bring me to so many tears
after all these years

See my days are cold without you
But I'm hurtin while im with you
And though my heart can't take no more
I keep on running back to you
See my days are cold without you
But I'm hurtin while im with you
And though my heart can't take no more
I keep on running back to you

Oohhhhh
I trusted you, I trusted you
So sad, so sad
what love will make you do
all the things that we accept
be the things that we regret
too all of my ladies (ladies) feel me
c'mon sing wit me

See, when I get the strength to leave
You always tell me that you need me
And I'm weak cause I believe you
And I'm mad because I love you
So I stop and think that maybe
You can learn to appreciate me
Then it all remains the same that
You ain't never gonna change
(never gonna change, never gonna change)

See my days are cold without you
But I'm hurtin while im with you
And though my heart can't take no more
I keep on running back to you
See my days are cold without you
But im hurtin while im with you
And though my heart can't take no more
I keep on running back to you

Baby why you hurt me leave me and desert me
Boy I gave you all my heart
And all you do is tear it up
Looking out my window
Knowing that I should go
Even when I pack my bags
This something always hold me back

あなたがいないと毎日が面白くないの
でもあなたといるときは惨めなの
私の心はもう耐えられないのに
いつもあなたのもとに戻ってる
あなたがいないと毎日が面白くないの
でもあなたといるときは惨めなの
私の心はもう耐えられないのに
いつもあなたのもとに戻ってる

どうしてそんなに冷たいの
愛してるって言ったのに 
私以上の人はいないって
私が全てだって
私の心はあなたに蝕まれているのに
泣きやめないの
どうやったら
こんな扱いを許して 
それでも一緒にいられるの

あなたがいないと毎日が面白くないの
でもあなたといるときは惨めなの
私の心はもう耐えられないのに
いつもあなたのもとに戻ってる
あなたがいないと毎日が面白くないの
でもあなたといるときは惨めなの
私の心はもう耐えられないのに
いつもあなたのもとに戻ってる

どうして間違ったことをして欲しいの?
私が家にいるとき いつも一人
あなたはいつもいなくなってる
本当に愛してることは知ってるでしょ?
否定できない
どうやってこんなに
私を泣かせられたのか分からないわ
この何年間の間に

あなたがいないと毎日が面白くないの
でもあなたといるときは惨めなの
私の心はもう耐えられないのに
いつもあなたのもとに戻ってる
あなたがいないと毎日が面白くないの
でもあなたといるときは惨めなの
私の心はもう耐えられないのに
いつもあなたのもとに戻ってる

あなたを信じてた
あなたを信じてた
すごく悲しい 悲しいの
どんな愛があなたをそうさせるの?
私達が受け入れた全てのこと
私達が後悔したことも
女の子達は分かってくれるよね
一緒に歌って

私が別れる強さを手に入れたとき
あなたはいつも私が必要だと言うの
私は弱いわ 
あなたを信じてしまったから
そして頭にきた 
あなたを愛してたから
だから私は考えるのをやめるわ
もしかしたらあなたが
私の良さに気づいてくれるって
そして何もかも同じ
あなたは絶対に変わらないわ
(絶対に変わらない 絶対に変わらない)

あなたがいないと毎日が面白くないの
でもあなたといるときは惨めなの
私の心はもう耐えられないのに
いつもあなたのもとに戻ってる
あなたがいないと毎日が面白くないの
でもあなたといるときは惨めなの
私の心はもう耐えられないのに
いつもあなたのもとに戻ってる

どうして傷つけるの?
離れていくの?私を見捨てるの?
私の心を全部あげた
あなたがそれを引き裂いただけ
窓の外を見て
私は出て行くべきだと思うの
たとえ荷物をまとめても
この何かが私をいつも連れ戻すの












過去にこの曲を
和訳付きで
送りつけられて
きたことがありますwww

今日ドライブ中に
久しぶりにこの曲流れて
ふと思い出したけどwww

あやってどんだけひどい女
だっただろうwww

そしてそんな
女々しかった彼も
どーやら今年結婚らしく
ほんとおめでたwww












そろそろまぢでやべーぞ
長谷川あや25才www















See yaドキドキ!!