Sweetie/Carly Rae Jepsen


We were both heading different ways

私たち2人違う方に進もうとしていたじゃない


Both in a rush, trying to get away

2人とも急いで 逃げようと必死だったわ


I ran into you, like a crash of thunder

私はあなたに出会ったの 雷が落ちたような衝撃だった


Out in the rain, waiting for the bus

雨の中外に出て バスを待っていたの


We started talking about different stuff

私たちは違うことについて話し始めたのよ


And it's true, there's an eight world wonder

本当よ 世界の七不思議の次の八番目はあるんだから

 
And from now on

そしてこれからもずっと






You're not as lonely as you think you are

あなたは自分が思っているほど独りぼっちじゃない


I'm trying to tell you

あなたに教えてあげようと思うの






Anything you want boy, I can make it happen

あなたが何を望もうと 私は叶えてあげられる


We could fall in love, and I can be your sweetie

私たちは恋に落ちるべきなのよ 私はあなたの彼女になれるもん


Anytime a day boy, I'll be your distraction

どんなときだって あなたの気晴らしになってあげるから

 
We can make it happen, I can be your sweetie, sweetie

私たちは叶えられるわ 私はあなたの彼女にだってなれるもん 愛しい人に






You're not as lonely as you think you are

あなたは自分が思っているより独りぼっちじゃない


I'm trying to tell you

あなたに教えてあげようと思うの






Anything you want boy, I can make it happen

あなたが何を望もうと 私は叶えてあげられる


We could fall in love, and I can be your sweetie, sweetie

私たちは恋に落ちるべきなのよ 私はあなたの彼女になれるもん






A dinner date and a glass of wine

ディナーデートとワイングラス


I stayed up late, and I struck your time

夜更かしして あなたの時間をうばちゃった


When I'm with you, I feel a different hunger

あなたと一緒にいるときは いつもとは違ってわがままになっちゃう


You held my hand, and you didn't let go

私の手を握って 私を離さなかったわ


I'm gonna kiss you now, I thought you should know

今あなたにキスしちゃおう あなたに知ってほしかったの






I know when it's true, there's an eighth world wonder

本当よ 世界の七不思議の次の八番目はあるんだから


And from now on

そしてこれからもずっと






You're not as lonely as you think you are

あなたは自分が思っているより独りぼっちじゃない


I'm trying to tell you

あなたに教えてあげようと思うの






Anything you want boy, I can make it happen

あなたが何を望もうと 私は叶えてあげられる


We could fall in love, and I can be your sweetie

私たちは恋に落ちるべきなのよ 私はあなたの彼女になれるもん


Anytime a day boy, I'll be your distraction

どんなときだって あなたの気晴らしになってあげるから

 
We can make it happen, I can be your sweetie, sweetie

私たちは叶えられるわ 私はあなたの彼女にだってなれるもん 愛しい人に






You're not as lonely as you think you are

あなたは自分が思っているより独りぼっちじゃない


I'm trying to tell you

あなたに教えてあげようと思うの






Anything you want boy, I can make it happen

あなたが何を望もうと 私は叶えてあげられる


We could fall in love, and I can be your sweetie, sweetie

私たちは恋に落ちるべきなのよ 私はあなたの彼女になれるもん






Anything you want boy, anything you need

あなたが何を望もうと 何を必要としても


Anything you want boy, anything you need
あなたが何を望もうと 何を必要としても






Anything you want boy, I can make it happen

あなたが何を望もうと 私は叶えてあげられる


We could fall in love, and I can be your sweetie

私たちは恋に落ちるべきなのよ 私はあなたの彼女になれるもん


Anytime a day boy, I'll be your distraction

どんなときだって あなたの気晴らしになってあげるから

 
We can make it happen, I can be your sweetie, sweetie

私たちは叶えられるわ 私はあなたの彼女にだってなれるもん 愛しい人に






You're not as lonely as you think you are

あなたは自分が思っているより独りぼっちじゃない


I'm trying to tell you

あなたに教えてあげようと思うの






Anything you want boy, I can make it happen

あなたが何を望もうと 私は叶えてあげられる


We could fall in love, and I can be your sweetie

私たちは恋に落ちるべきなのよ 私はあなたの彼女になれるもん


Anytime a day boy, I'll be your distraction

どんなときだって あなたの気晴らしになってあげるから

 
We can make it happen, I can be your sweetie, sweetie

私たちは叶えられるわ 私はあなたの彼女にだってなれるもん 愛しい人に






You're not as lonely as you think you are

あなたは自分が思っているより独りぼっちじゃない


I'm trying to tell you

あなたに教えてあげようと思うの






That all I wanna do, is be truth to you

私の望むことはひとつ あなたに誠実であること


And give you satisfaction, sweetie, sweetie yeah

あなたを満足させたいの Sweetie Sweetie yeah









Sweetieは恋人や家族(親が子供に)言ったりする愛称です。
甘くて可愛くて愛おしいっていうイメージなのかなーって思っています(・∀・)