You shoulda known better better to fuck with someone like me
Forever and ever you're going to wish I was your wifey


あんた、あたしを弄ぶとどうなるか知っとくべきだった

あたしが奥さんだったらって永遠に願ってりゃいい

 

Don't act so innocent
This was no accident
You planed this in the end
And not it's over


純粋ぶらないでよ

偶然じゃないんだから

あんたが仕組んで今終わったんだから
 

Say what you wanna say
You lied and I got played
You threw it all away
And not it's over

 

言いたい事、なんでも言えばいいわ

あんたが嘘をついて、あたしは遊ばれたんだから

あんたが投げ捨てて今終わったんだから
 

Just face it
We didn't make it
You bit off more than you can chew
Can you taste it?
ちゃんと向き合ってちょうだい
あたしたちはうまくいかなかった

少ししか分かってない

 

You shoulda known better better to fuck with someone like me
Forever and ever you're going to wish I was your wifey
Should've held on 
Should've treated me right
I gave one chance 
You don't get it twice
And we'll be together never
So baby, you can bite me

 

あんた、あたしを弄ぶとどうなるか知っとくべきだった

あたしが奥さんだったらって永遠に願ってりゃいい

あたしを離さないで優しくするべきだったのに

チャンスはあげたけど、二度目はないんだから

もう一緒にはいられない

だから失せやがれ

 

Don't hold your breath
Cause you're still choking on your words
Those things you said might be the last ones that I heard
黙らないでよ

まだ言葉に詰まってるんでしょ

それがあんたの最後の言葉

 

So come pick up your clothese from the front yard
Sprinklers on, burn the rest in the backyard
Should've had the guts just to say goodbye
Now you're going to have regrets for the rest of your life
あんたの服を取りに来なさいよね
スプリンクラーをつけて、残りは燃やしてやる
さよならを言う勇気を持つべきだった
一生あんたは後悔するんだから

 

Just face it
We didn't make it
You bit off more than you can chew
Can you taste it?

ちゃんと向き合ってちょうだい
あたしたちはうまくいかなかった

少ししか分かってない

 

You shoulda known better better to fuck with someone like me
Forever and ever you're going to wish I was your wifey
Should've held on 
Should've treated me right
I gave one chance 
You don't get it twice
And we'll be together never
So baby, you can bite me

あんた、あたしを弄ぶとどうなるか知っとくべきだった

あたしが奥さんだったらって永遠に願ってりゃいい

あたしを離さないで優しくするべきだったのに

チャンスはあげたけど、二度目はないんだから

もう一緒にはいられない

だから失せやがれ

 

I bet you taste me on tip of your tounge
Tip of your tongue
Tip of your tongue
I fell fast when I know I shoulda run
Know I shoulda run
Know I shoulda run
×2
あんたはあたしの事、少ししか分かってない
あんたから離れるべきだったのに恋に落ちてしまってた

 

You shoulda known better better to fuck with someone like me
Forever and ever you're going to wish I was your wifey
Should've held on 
Should've treated me right
I gave one chance 
You don't get it twice
And we'll be together never
So baby, you can bite me

あんた、あたしを弄ぶとどうなるか知っとくべきだった

あたしが奥さんだったらって永遠に願ってりゃいい

あたしを離さないで優しくするべきだったのに

チャンスはあげたけど、二度目はないんだから

もう一緒にはいられない

だから失せやがれ