オーストラリアで有名な文句があります。

「Burning the Midnight Oil」

 

早朝と深夜の間は職を働いて仕事や勉強や宿題などです。

 

  • jisho.orgによると日本語で
  • 今夜
  • 夜なべ
  • なきゃならない
  • よ」でしょ。

 

最近にたくさん大学の課題がいるからアメブロ記事を書くことが出来ません。

 

そして、ちょっとストレス気持ちがいます。

Σ('◉⌓◉’)

 

だから、早い朝は(0時から3時) 食物の課題をしました。

 

眠い気持ちがあったら、コーヒー豆を食べて、家で歩きました。

 

課題のを終わりたいでした。

 

でも、日曜日は食物の宿題が提出日をしなければなりませんでした。月曜日も食物の授業があります。

 

私もとても眠いで、友達Mちゃんは「Australiumさん。大丈夫ですか?」をと言いた。

 

授業の前はL先生はちょっと心配になりました。

静かなの声で彼女は「宿題はどこですか? 明日の前を提出お願いします。」をと言いました。

 

私の試験はNGと思って、リサーチも悪い質でした。>_<

I wanted to give up…

 

でも、めちゃ遅いでした。月曜日は9午後時43分に宿題を提出しました。

 

2日目ぐらいは頭が痛いで、目は赤いになりました。他の宿題をするは難しいになているです。

(´-`).。oO

 

"I still try even though I know I'm gonna fail"

 

ノート 英語だけ

Procrastination is something I have struggled with for a long time now and as my mindset has gone downhill, I have struggled to do my best work.

 

When I was in high school, I did not place much importance in achieving good grades and would usually aim for the bare minimum in most of subjects. (時々、日本語は一所懸命は勉強をしました。最後の高校年は違う。)

 

In my final year of high school, I realised that it was too late to achieve good final marks and as a result, I very disappointed. 

 

Because of this attitude, I had opportunities which could have further benefitted me being denied from me as they went onto people who are arguably more adept than I was.

 

But…

 

I REFUSE to give up! ( ̄^ ̄)ゞ

 

ありがとうございました。

Auatralium

I am a failure successful person.