瞳の談 (第34話) | Aurora-Aurora-Aurora のブログ

瞳の談 (第34話)

瞳の談 (第34話)

目、パッチリした、二重 ふたえ 、幽玄な瞳、もしもこの目として生まれたなら、あなたは幽霊が眼で見える人であるかもしれません。
以下は、私の本当の話である。

とても悲しい一日でした。お風呂にシャワーを浴びながら、気持ち悪くて、思い切り泣きました。
急に、宙に浮く生首の霊を見せてくれました。
短いパーマの黒人女性の首でした。
その「首」の怒ったような瞳が、私を遠くからじっと見つめていました。2、30秒程度で姿を消した。
黒(こく)呪術を使うHoodoo霊の方だと思います。

Eyes, big, double-lid with a deep, subtle look; if you were born with such eyes, you might be the one who could see ghosts.
The following is my real story.

It was a very sad day.  I was crying my heart out while taking a shower in the bathroom.

Suddenly, there was a head floating in the air.
It was a head of a black lady with short permed hair.

Her wrathful eyes were staring at me.  The head disappeared in about half a minute.  
I think it should be the ghost of a Hoodoo woman.