sisi赤ちゃん涎掛け



After a long time, I recover from cold and sore throat. Now I do not have cough when I talk with. Actually, I do not know why I can recover from. Anyway, it is good for me. Thank you very much for your advice.

 

 

まずは、やっとですが風邪とセキがよくなりました。今は話をしても殆どセキが出る事がありません。なんで治ったのかは分かりませんが、とりあえず良かったです。ご心配頂、アドバイスなどをいただきましてありがとうございました。

 

 

By the way, I am bothering one problem. I came back to Japan last September. I separately live with my wife and baby since two and half years. Actually, I do not data with her during these periods.

 

 

話は変わりますが、私には一つ問題があります。(1つどころでは全くありませんが)。私が日本に昨年の9月に2年半のオーストラリアの生活を終えて帰国したのですが、今は嫁とも子供とも離れてくらしています。オーストラリアで初めの半年間は一緒に生活をしていましたが、嫁が妊娠をして日本に戻ってからは別々に暮していますし、デートすらしていません。

 

 

Of course, we are sexless as well. After one month, our relationship since boyfriend and girl friend will be six years. After three years of the day when we got boyfriend and girlfriend, we got married. After that, it will be three years in a month.

 

 

もちろん、その間はセックスレスです。キスすらまともにしていないと思います。後1月すれば、自分達が付き合ってから6年になります。私達が付き合って3年目の記念日に籍を入れたので、そこから更に3年になります。

 

 

I have never cheated on my wife for six years. I do not think that this is good relationship although I do not cheat on her.

 

 

この間、もちろん一度も浮気をした事がありません。ただ、浮気していないから良い関係だとは絶対に思えないのですが、こういう関係って女性はどう思うものなのでしょうか。私はそろそろやばいのかなって少し思ってもしまいます。今日は完全に愚痴のブログでした。


ファッションマスク 子供