QPatriot17WE DONT NEED MORE TIME TO DIGEST ANYTHING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!リンクt.me

機械翻訳


私たちは何かを掘り起こすのにこれ以上の時間を必要としません!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




QPatriot17THEY JUST RELEASED A NEW SOCIAL MEDIA PLATFORM THAT ***SHADOW BANS US*** WE TAKE OVER NOWリンクt.me

機械翻訳


彼らは、***シャドウが私たちを禁止する***新しいソーシャルメディアプラットフォームをリリースしたばかりです。






Keep ‘em rolling’


転がし、揺さぶる



QPatriot17Global Patriots, Digital Soldiers & Anons sing our Chorus:we, the faithful Anons, sing our chorus:🎼We are OneTo hurt 1 of Us, is to hurt All of us.To Love 1 of us, is to love…リンクt.me


機械翻訳

グローバルペイトリオッツ、デジタルソルジャー、アノンがコーラスを歌います。


 私たち、忠実なアノンは私たちの合唱を歌います:

 🎼

 私たちは一つです

 私たちの1人を傷つけることは、私たち全員を傷つけることです。

 私たちの1人を愛することは、私たち全員を愛することです。


 にとって、

 どこへ行くか1

 私たちはすべて行きます。


 United We Stand、Divided We Fall

 私たちは1として団結しなければなりません。


 私たちの最大の力

 🎼




WhipLash347Interesting TS from US Space Force.Drop 1500 Access Kills.There is also a pic of a Bike with GOOGLE on it.リンクt.me

機械翻訳


米国宇宙軍からの興味深いTS。

 1500アクセスキルをドロップします。

 GOOGLEが付いた自転車の写真もあります。




WhipLash34712 minutes ago. Limited internet connectivity across the UKリンクt.me


機械翻訳

12分前。 英国全体でのインターネット接続の制限