The Chainsmokers (ザ チェインスモーカーズ)

 

Closer ft. Halsey 

 

 

 

 

.

 

 

Hey, I was doing just fine before I met you

ねぇ, 君に出会う前俺は素晴らしい日々を過ごしてたんだ


I drink too much and that's an issue

俺は飲みすぎるからそれが問題だったんだ


But I'm OK

だけど俺は大丈夫


Hey, you tell your friends it was nice to meet them

ねぇ, 君は君の友達に出逢えてよかったって言ってたよね


But I hope I never see them

だけど俺はその友達たちに会わないのを願うよ


Again

もう二度と

I know it breaks your heart

君の心を壊すのは知ってるんだ


Moved to the city in a broke-down car

壊れた車で都会に引っ越して


And four years, no calls

そして4年, なんの連絡もなく


Now you're looking pretty in a hotel bar

君はいまホテルのバーで美しく際立ってるよ


And I, I, I, I, I can't stop

そして俺は止められない


No, I, I, I, I, I can't stop

いや, 止められない

So, baby, pull me closer

だから俺はもっと近くに引き寄せて


In the back seat of your Rover

ローヴァーのバックシートまで


That I know you can't afford

俺は知ってるんだ君は前に進めないって


Bite that tattoo on your shoulder

君の肩にあるタトゥーを噛んで


Pull the sheets right off the corner

座席を右端まで倒して


Of that mattress that you stole

君が盗んだマットレスで


From your roommate back in Boulder

君のルームメイトから大きな岩


We ain't ever getting older
俺たちは一生年取らない


We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない


We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない

You look as good as the day I met you

君は出逢った頃と同じように素敵だ


I forget just why I left you,

俺はなぜ君のもとを去ったのか忘れてしまった


I was insane

俺はおかしくなってたんだ


Stay and play that Blink-182 song

一緒にいてそしてブリンク182を聴こう


That we beat to death in Tucson,

ツーソンで死ぬまで踊ろう


OK

 

I know it breaks your heart

君の心を壊すのは知ってるんだ


Moved to the city in a broke-down car

壊れた車で都会に引っ越して


And four years, no calls

そして4年, なんの連絡もなく


Now you're looking pretty in a hotel bar

君はいまホテルのバーで美しく際立ってるよ


And I, I, I, I, I can't stop

そして俺は止められない


No, I, I, I, I, I can't stop

いや, 止められない

 

So, baby, pull me closer

だから俺はもっと近くに引き寄せて


In the back seat of your Rover

ローヴァーのバックシートまで


That I know you can't afford

俺は知ってるんだ君は前に進めないって


Bite that tattoo on your shoulder

君の肩にあるタトゥーを噛んで


Pull the sheets right off the corner

座席を右端まで倒して


Of that mattress that you stole

君が盗んだマットレスで


From your roommate back in Boulder

君のルームメイトから大きな岩


We ain't ever getting older
俺たちは一生年取らない


We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない


We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない

 

So, baby, pull me closer

だから俺はもっと近くに引き寄せて


In the back seat of your Rover

ローヴァーのバックシートまで


That I know you can't afford

俺は知ってるんだ君は前に進めないって


Bite that tattoo on your shoulder

君の肩にあるタトゥーを噛んで


Pull the sheets right off the corner

座席を右端まで倒して


Of that mattress that you stole

君が盗んだマットレスで


From your roommate back in Boulder

君のルームメイトから大きな岩


We ain't ever getting older
俺たちは一生年取らない


We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない


We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない



We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない


No, we ain't ever getting older

そうだ, 俺達は一生年取らないんだ

 

We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない


No, we ain't ever getting older

そうだ, 俺達は一生年取らないんだ

 

We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない

 

We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない

 

We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない

 

No, we ain't ever getting older

そうだ, 俺達は一生年取らないんだ

 

We ain't ever getting older

俺達は一生年取らない

 

No, we ain't ever getting older

そうだ, 俺達は一生年取らないんだ

 

 

.