Special 


Lizzo





Woke up this morning to somebody judging me
朝起きるとまた誰かが私をジャッジしてる

No surprise they’re judging me
別に驚きはしない 彼らは私をジャッジする

Don’t know who I’m supposed to be
私が本当はどんな人なのかも知らずに

I’m just acting up, I’m rash as fuck and never saying sorry
私は暴れん坊で、向こう見ずで、絶対に謝らない

Found out in the end that I can only do it for me
最後には分かるでしょ、私はただ自分のためにやってること

You call it sensitive
誰かは私を敏感すぎるって言うけど

And I call it superpower
わたしはそれを強さと呼ぶ

You just lack empathy
あなたはただ共感性が欠けてる

Cuz you think, it gives you power
だってそれで自分が強い立場になれるって思い込んでるから

All I know is only God can judge me
私が知っているのは、私をジャッジできるのは神様だけってこと

I don’t hide my heart, I wear it on me
自分の感情は隠さないで、私の一部にする



I'm used to feeling alone, oh
孤独には慣れてるの

So I thought that I'd let you know
だからあなたに伝えたいと思った




In case nobody told you today
もしかしたら今日誰もあなたに伝えてないかもしれないから言うね

You're special (special)
あなたは特別
 
In case nobody made you believe
誰もあなたを信じさせなかった時のために言うね

You're special (special)
あなたは特別

Well, I will always love you the same
そう、私はいつも等しくあなたを愛してる

You're special
あなたはかけがえのない存在

I'm so glad that you're still with us
変わらず私たちと共にいてくれてありがとう

Broken, but damn, you're still perfect (perfect)
壊れている、でも貴方はそれでも完璧で何ひとつ欠けていない



Could you imagine a world
想像できる?

Where everybody's the same?
全ての人が同じ世界を

And you can cancel a girl 'Cause she just wanted to change
変わりたいと願っただけの女の子を捨てて取り替える

How could you throw fuckin' stones If you ain't been through her pain?
貴方が彼女の痛みを経験していないからといって、どうして傷つけられる?

That's why we feel so alone
だから私たちはこんなに孤独なんだ

That's why we feel so ashamed, hmm
だから私たちはこんなに恥じているんだ

 


I'm used to feeling alone, oh
孤独には慣れてるの

So I thought that I'd let you know
だからあなたに伝えたいと思った




In case nobody told you today
もしかしたら今日誰もあなたに伝えてないかもしれないから言うね

You're special (special)
あなたは特別
 
In case nobody made you believe
誰もあなたを信じさせなかった時のために言うね

You're special (special)
あなたは特別

Well, I will always love you the same
そう、私はいつも等しくあなたを愛してる

You're special
あなたはかけがえのない存在

I'm so glad that you're still with us
変わらず私たちと共にいてくれてありがとう

Broken, but damn, you're still perfect (perfect)
(Special)
壊れている、でも貴方はそれでも完璧で何ひとつ欠けていない

 

I know that I'm not alone, oh
私は1人じゃないと知ってる

So I thought that I'd let you know (oh)
だからあなたに伝えたい


In case nobody told you today
もしかしたら今日誰にも言われてないかもしれないから言うね

You're special (special)
あなたは特別

In case nobody made you believe
誰もあなたを信じさせなかったかもしれないから言うね

You're special (yeah)
あなたは特別な人

Well, I will always love you the same
いつも等しく愛している

You're special (special)
あなたはかけがえのない存在

I'm so glad that you're still with us (I'm so glad)
変わらず私たちと共にいてくれてありがとう

Broken, but damn, you're still perfect (so glad, so glad, so glad)
壊れている、でも貴方はそれでも完璧で何ひとつ欠けていない



Special
かけがえのない

You are, you are, you are so special
あなたは、あなたは、かけがえのない人

Hey




In case nobody told you today,you’re special.
自分に、大切な人に、伝えてあげたい。忘れてしまうその度に。