don't wanna break up again / Ariana Grande 和訳

 

 

 

I fall asleep cryin'

泣きながら眠りに落ちた
You turn up the TV

あなたはテレビをつける
You don't wanna hear me
私の声を聴きたくないのね

One more sleepless night

眠れない夜がまた一晩
Big day in the morning

明日は大事な日だから
So, I take my time to self-soothe

自分で自分をなだめてあげた

 

I'm too much for you

私はあなたにはもったいない
So I really gotta do

だからやらなきゃいけない
The thing I don't wanna do

私がやりたくないことを
No, I don't, don't, don't, don't

嫌よ、やりたくない、やりたくない、やりたくない

 

I don't wanna fuck with your head

あなたを困らせたくない
It's breakin' my heart
To keep breakin' yours again 

あなたの心を傷つけ続けることは

私の心を砕くの
This situationship has to end

この状況を終わらせないと
But I just can't refuse

でも逆らえない
I don't wanna break up again, baby

またあなたと別れるのは嫌なの

 

I made it so easy

話を簡単にした
Spent so much on therapy

セラピーにお金をかけて
Blamed my own codependency

自分の共依存を責めた
But you didn't even try

でもあなたは努力もしなかったよね
When you finally did, it was at the wrong time

やっと変わったと思ったけど それは間違ったタイミングだった
Won't abandon me again for you and I, I

もう自分を見捨てたりしない あなたのため、私のために

 

I'm too much for you

私はあなたにはもったいない
So I really gotta do

だからやらなきゃいけない
The thing I don't wanna do

私がやりたくないことを
No, I don't, don't, don't, don't

嫌よ、やりたくない、やりたくない、やりたくない

 

I don't wanna fuck with your head

あなたを困らせたくない
It's breakin' my heart
To keep breakin' yours again 

あなたの心を傷つけ続けることは

私の心を砕くの
This situationship has to end

この状況を終わらせないと
But I just can't refuse

でも逆らえない
I don't wanna break up again, baby

またあなたと別れるのは嫌なの

 

We both know it's time

もう潮時だって二人とも分かってる

So we say goodbye

だからさよならを言った
Just one kiss goodbye

さよならのキスを一回だけ
With tears in our eyes

二人とも目に涙を貯めて
Hope you won't, won't regret me

あなたが私のことを後悔しませんように
Hope you'll still think fondly of our little life
お互いのことを懐かしく思い出しますようにって

 

I don't wanna fuck with your head

あなたを困らせたくない
It's breakin' my heart
To keep breakin' yours again 

あなたの心を傷つけ続けることは

私の心を砕くの
This situationship has to end

この状況を終わらせないと
But I just can't refuse

でも逆らえない
I don't wanna break up again, baby

またあなたと別れるのは嫌なの